90 درصد راه های ارتباطی روستاهای «موگرمون» قطع شده است.

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793663

مدیر شبکه بهداشت و درمان باخمایی گفت:

شهرستان موگرمون از قطع شدن بیش از 90 درصد راه های روستایی و رانش زمین در روستاهای این منطقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بخشدار موگرمون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به تلفات دو روز اخیر در استان و شهرستان لنده گفت: پس از ورود سامانه بارشی به استان و شهرستان لنده. ، شاهد بارش بیش از 260 میلی لیتر باران بودیم که خسارت زیادی به زیرساخت های جاده ای، کشاورزی و دامداری موگرمون وارد کرد.

محسن معماری همچنین تاکید کرد که تا دیروز بیش از 90 درصد راه های ارتباطی روستاهای دهستان موگرمون به طور کامل قطع شده و تلاش برای بازگشایی این راه ها ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر راه ارتباطی روستاهای گشکمری، مله آبگوان، گرده کلات، گورن گراب، ویرپل میانه، نهضت و سایر روستاهای این قطعه به طور کامل قطع است.

موگرمون گفت: بارندگی ها خسارت جدی به مزارع کشاورزان، دامداری ها، مزارع پرورش ماهی، زیرساخت های گردشگری و جاده های این منطقه وارد کرده است که ما آنها را ارزیابی می کنیم.

وی همچنین گفت: بر اساس گزارش ها رانش زمین در روستاهای نهضت آباد و سرتان آزادی نیز راه های ارتباطی این دو روستا را به طور کامل مسدود کرده و به طرح گردشگری موگرمون آسیب جدی وارد کرده است.

معماری با گلایه از سازمان راهداری استان بیان کرد: کمبود امکانات راهداری در شهرستان لنده باعث شده تا روند خدمات رسانی راه های روستایی با تاخیر زیادی بازگشایی شود.

وی افزود: بزرگراه اداره راه شهرستان لنده چندین ماه است که در این اداره آسیب دیده و هیچ اقدامی برای تعمیر آن صورت نگرفته تا امروز منشأ خدمت رسانی به شهروندان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید