Astrazenka درمان جدیدی با کووید 19 / آمپول ارائه می دهد که از 88٪ از بیماری شدید عروق کرونر قلب جلوگیری می کند.

Astrazenka درمان جدیدی با کووید 19 / آمپول ارائه می دهد که از 88٪ از بیماری شدید عروق کرونر قلب جلوگیری می کند.

روز جدید تزریق یک دوز پیشگیرانه آسترازنکا در 3 روز اول باعث کاهش 88 درصدی ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب شد.

بیش از یک سال از کشف واکسن های تاج تولید شده توسط غول های دارویی جهان می گذرد. تاکنون بیش از 4 میلیارد دوز از این واکسن در سراسر جهان تزریق شده است و امیدها برای بیماری عروق کرونر قلب در حال افزایش است.

اگرچه واکسن تاج آنتی‌بادی‌های لازم را در بدن بسیاری از افراد تولید می‌کند، متاسفانه شواهد نشان می‌دهد که برخی از افراد پاسخ ایمنی لازم را به واکسن ایجاد نمی‌کنند و آن را به تنها سلاح انسانی برای مبارزه با همه‌گیری کووید 19 تبدیل می‌کنند.

با این حال، اخیراً دانشمندان توانسته اند دوز (آمپول) بای پس عروق کرونر را آزمایش کنند که برای این افراد به خوبی جواب می دهد. محققان آسترازنکا می گویند که تزریق و دوز پیشگیری کننده جدید، که باید در سه روز اول بیماری تزریق شود، باعث ایجاد پاسخ ایمنی در افراد آسیب پذیر به مدت شش ماه می شود.

محققان نشان داده اند که این دوز پیشگیرانه 83 درصد موثر است. پیش از این، محققان دریافتند که در یک مطالعه سه ماهه، تزریق این دوز تا 77 درصد از بروز علائم جلوگیری کرد.

غول داروسازی بریتانیایی-سوئدی می گوید مطالعات جداگانه روی افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر خفیف تا متوسط ​​نشان داده است که تزریق این دوز پیشگیرانه سه روز پس از اولین علائم بیماری از 88 درصد تشدید عروق کرونر جلوگیری می کند.

آمپول در دو دوز متوالی در دست ها تزریق می شود. آسترازنکا در بیانیه ای گفت که واکسن تاج و دوز درمانی این بیماری می تواند به طور موثر برای پیشگیری و درمان کووید 19 در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

آمپول جدید آسترازنکا با مرک و فایزر رقابت خواهد کرد. مرک و فایزر قبلاً قرص‌های خوراکی را برای درمان کووید 19 با موفقیت آزمایش کرده‌اند. انتظار می‌رود با استفاده گسترده از قرص‌های خوراکی، اپیدمی جهانی تاج به طور قابل توجهی کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید