Colbranes مجاز است 800 قلم کالا را وارد کند

زمان: 14:50
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776841

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

ماندانا زنگنه گفت: بر اساس ضوابط ابلاغ استان ، علاوه بر صادرات کلیه کالاهای صادراتی مجاز ، مجاز به واردات بیش از 800 قلم کالای وارداتی برای آنها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زمان ما ؛ ماندانا زنگنه معاون هماهنگ کننده اقتصادی استاندار امروز در جلسه بررسی فعالیت های تجاری کولرهای استان که در محل معاونت استانداری صورت گرفت ، اظهار داشت: وارد شوید.

وی افزود: بر اساس این قوانین تعریف شده ، هر بسته بندی می تواند تا 700 هزار تن در ماه کالا صادر و وارد کند و این میزان برای هر خانواده کولبرت 2 میلیون و 800 هزار تن در ماه در نظر گرفته شده است. بازارهای فرامرزی خاص باید با سود کامل اداره شوند.

وی اظهار داشت: در بخش صادرات ، Colbranes می تواند کالاهای مجاز خود را با معافیت کامل از هرگونه عوارض و عوارض گمرکی تا سقف تعیین شده توسط خود یا توسط وکیل با شرایط گمرکی در بازار موقت مرزی و پس از ارزیابی و اعمال گمرک و اعمال شرایط قانونی کالاها به مقصد طرف مقابل.

زنگنه افزود: در بخش واردات قوانینی برای کولبران تعیین شده است که بر اساس آنها می توانند پس از تکمیل ثبت آماری کالاهای خود در سیستم کلی مرزنشینان و در نهایت پس از ارزش گذاری کالا از طریق گمرک و درخواست ، کالاهای خود را وارد بازار مرزی تعریف شده کنند. از شرایط قانونی “از تخفیف کامل سود تجارت استفاده کنید تا کالاهای خود را به صورت ماهانه یا سه ماهه ترخیص کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید