ارزش بازار اوراق توکنیزه‌شده ایالات متحده از 600 میلیون دلار فراتر رفت!

طبق گزارش شرکت داده‌های دارایی واقعی RWA.xyz، ارزش بازار محصولات مالی مبتنی بر بلاک چین که خزانه‌داری، اوراق قرضه و وجوه بازار پول ایالات متحده را توکن می‌کنند، است. 614 میلیون دلار اعلام وصول. سرمایه گذاران کریپتو قبلاً به طور مؤثر 614 میلیون دلار از طریق محصولات مختلف خزانه داری به دولت ایالات متحده وام داده اند.

سرمایه گذاران دارایی دیجیتال به طور فزاینده ای به دنبال اوراق قرضه دولتی توکن شده هستند. از آنجایی که بازده اوراق خزانه ایالات متحده – که عموماً نرخ بهره بدون ریسک در نظر گرفته می شود – از نرخ بهره غیرمتمرکز (DeFi) فراتر رفت.

توکن شده توکن شده

با کاهش نیاز به وام و اهرم در طول رکود بازار ارزهای دیجیتال، سودآوری DiFi کاهش یافت. از آنجایی که فدرال رزرو برای مبارزه با تورم فزاینده نرخ بهره را به بالاترین سطح از سال 2007 افزایش داد، بازده اوراق قرضه در بخش مالی سنتی (TradFi) به شدت افزایش یافت.

امسال، تعدادی از شرکت‌های جدید، از جمله OpenEden، Ondo Finance و Maple Finance، محصولات خزانه‌داری مبتنی بر بلاک چین را با هدف سرمایه‌گذاران با ارزش خالص بالا، شرکت‌های دارایی دیجیتال و سازمان‌های غیرمتمرکز مستقل راه‌اندازی کرده‌اند.

به گفته جک چونگ، محقق مهمان در RWA.xyz، “کل پس زمینه اقتصاد کلان تغییر کرده است.” این به طور طبیعی سرمایه‌گذاران را جذب می‌کند تا در معرض دید خود از دارایی‌های کریپتو به خزانه‌داری ایالات متحده تغییر یابند.

بر اساس تحقیقی که ماه گذشته توسط شرکت مدیریت ثروت Bernstein منتشر شد، یکی از داغ‌ترین روندها در ارزهای دیجیتال، توکن‌سازی دارایی‌های فیزیکی است که می‌تواند در پنج سال آینده ارزش بازاری معادل 5 تریلیون دلار داشته باشد.

نکته: این مطلب خبری پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت اطلاع شما کاربران گرامی از اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید