نقطه ضعف The Eternal در ایالات متحده / باکس آفیس جیمز باند در چین به 50 میلیون دلار رسید

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782696

با وجود عدم استقبال از «ابدیت» در آمریکا، فروش در سایر بازارهای جهانی به فیلم کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، ابرقهرمان کلوئی ژائو Eternals در اولین آخر هفته اکران خود در 4090 سینمای آمریکای شمالی 71 میلیون دلار فروخت که ضعیف و کمتر از حد انتظار بود. اما در عین حال فروش کلی 161.7 میلیون دلاری در باکس آفیس بین المللی کمی به فیلم کمک کرد.

The Beginning of the Eternals در ایالات متحده آمریکا با ۲۶ فیلم مارول، دومین کمترین فروش را در جهان داشت و پس از فروش ۵۷.۲ میلیون دلاری آنتوان در سال ۲۰۱۵ قرار داشت. این فیلم همچنین فروش بسیار کمتری نسبت به دو فیلم دیگر «هندمی مارول»، شانگهای و افسانه ده حلقه و بیوه سیاه.

دلیل اصلی فروش ضعیف فیلم، رتبه پایین آن در سایت نقد راتن تومیتوز و نظر مخاطبان در سینمااسکور بود. این فیلم کمترین امتیاز را در بین تمام فیلم های مارول در هر دو دسته دریافت کرد.

با این حال، فیلم های ابرقهرمانی همچنان در مجموع فروش خوبی دارند و 90.7 میلیون دلار در 46 بازار دیگر به دست آورده اند. البته این فیلم هنوز در چین و روسیه اکران نشده است، زیرا تکرار موارد کووید-19 در این کشورها منجر به تعطیلی مجدد تعدادی از سینماها شده است.

Eternal در همه کشورها به جز هند در صدر فروش آخر هفته قرار گرفت. این فیلم بهترین عملکرد خود را در کره جنوبی داشت و با 14.1 میلیون دلار بهترین شروع دوران همه گیری را داشت. پس از آن بریتانیا با 7.1 میلیون دلار، فرانسه با 6.7 میلیون دلار، مکزیک با 5.7 میلیون دلار و استرالیا با 5 میلیون دلار قرار دارند.

آخرین قسمت از سری فیلم های جیمز باند با بازی دنیل کریگ در دومین آخر هفته اکران خود در سینماهای روباز چین 11.4 میلیون دلار دیگر به دست آورد. این رقم نسبت به فروش 28.2 میلیون دلاری در هفته اول 60 درصد کاهش یافته است.

No Time to Die تاکنون نزدیک به 50 میلیون دلار در چین فروخته است که فروش نهایی آن 65 میلیون دلار برآورد شده است. اگر این اتفاق بیفتد، چین بعد از بریتانیا، آمریکا و آلمان بزرگترین بازار فیلم خواهد بود. بنابراین، «زمانی برای مردن نیست» نتوانست به فروش 83.5 میلیون دلاری اسپکتروم در چین برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید