Encanto در راس باکس آفیس هفته در ایالات متحده است

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789706

مانند سال های گذشته، این آخر هفته پس از شکرگزاری زمان خوبی برای باکس آفیس آمریکا نبود. ترکیب اخبار جدید آمیکرون و انتشار یک انیمیشن نه چندان محبوب دیزنی این مشکل را تشدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق گزارش Deadline، مانند سال های گذشته، آخر هفته پس از شکرگزاری زمان خوبی برای باکس آفیس ایالات متحده نبود. ترکیب اخبار جدید آمیکرون و انتشار یک انیمیشن نه چندان محبوب دیزنی این مشکل را تشدید کرد.

انتظار می رود Encanto دیزنی تا پایان روز یکشنبه به 13 میلیون دلار برسد که کاهش فروش 52 درصدی نسبت به هفته اول اکرانش را نشان می دهد. این منجر به فروش کل در ایالات متحده تا 57.5 میلیون دلار می شود.

انتظار می رود تا پایان امروز، گوچی هاوس در دومین آخر هفته عرضه خود با افت 48 درصدی فروش مواجه شود که فروش داخلی آن را با 7.4 میلیون دلار دیگر به 34.3 میلیون دلار خواهد رساند.

فروش پیش بینی شده آخرین قسمت سریال Ghostbusters در هفتمین هفته اکران آن ۱.۷۸ میلیون دلار خواهد بود که منجر به فروش کل ۱۰۴.۵ میلیون دلار می شود.

اما امسال یک اکران بزرگ دیگر وجود خواهد داشت و این «مرد عنکبوتی: بدون راه خانه» محصول دیزنی و سونی خواهد بود. این فیلم در حال حاضر رکورد پرفروش ترین نسخه برای اولین روز از دوران همه گیری را در اکثر زنجیره های اصلی بلیط شکسته است.

علاوه بر این، برای سریال بزرگ امی و قفسه سینه با زنجیر، این فیلم پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» دومین پرفروش‌ترین پرفروش تاریخ است. این فیلم در نهایت رکورد فروش افتتاحیه را شکست و تنها در چند روز 357.1 میلیون دلار فروخت.

پیش فروش شاخص چندان دقیقی از عملکرد آخر هفته اول نیست، اما ارقام پیش فروش جدید Spider-Man نشان می دهد که فیلم می تواند در تاریخ اکران خود در 17 دسامبر به یکی از پنج فیلم پرفروش تاریخ برسد. .

«انکانتو» نتوانست خانواده های زیادی را به سینما بیاورد، اما همچنان انتظارات از قسمت دوم انیمیشن «بخوان» محصول ایلومینیشن و یونیورسال بالاست.

البته قسمت جدید ماتریکس به زودی اکران می شود و با اکران و اکران آنلاین HBV Max در 22 دسامبر، آخرین فیلم سال وارنر مدیا خواهد بود.

تحلیلگران انتظار دارند این فیلم با فروش اولیه 41 میلیون دلاری Dune رقابت کند. این فیلم علمی تخیلی رکورد بهترین اکران این استودیو تاکنون را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید