باکس آفیس برای فیلم ابرقهرمانی/کلیفورد 20 میلیون دلار فروخت

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784148

یک فیلم کودک در آمریکای شمالی فروش خوبی دارد، اما باکس آفیس همچنان تحت سلطه ابرقهرمانان و فیلم های اکشن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، «کلیفورد، سگ قرمز بزرگ» در اولین روزهای نمایش باکس آفیس در آمریکای شمالی توانست از حد انتظار فراتر رود و «ونوم ۲» همچنان به فروش خود ادامه داد تا خود را به عنوان یکی از بزرگترین عناوین معرفی کند. حفظ دوران همه گیری

پیش بینی می شود فیلم «کلیفورد» که روز چهارشنبه در دو سینما و در سرویس استریم پارامونت پلاس اکران شد، پس از اکران در 3700 سینما تا پایان روز یکشنبه 20 میلیون دلار فروش داشته باشد.

البته با این فروش خوب، فیلم پشت سر «ابدیت» مارول و دیزنی قرار می گیرد که انتظار می رود فروش آخر هفته دوم خود را از 4090 سالن به 27 میلیون دلار افزایش دهد و در نتیجه پس از 10 روز در گیشه 118 Sell. 4 میلیون دلار در آمریکا و کانادا.

کلیفورد اقتباسی از مجموعه کتاب های کودکانه محبوب نورمن بریدول درباره زنی نیویورکی به نام امیلی است که ارتفاع توله سگ جدیدش در طول شب به بیش از 3 متر می رسد.

در باکس آفیس آمریکای شمالی، دیاموند جایگاه سوم را حفظ کرد و پس از آن آخرین فیلم جیمز باند “زمانی برای مردن نیست” که پیش بینی می شود فروش آن از 150 میلیون دلار فراتر رود.

قسمت دوم «ونوم» در رتبه پنجم قرار دارد، اما تا پایان امروز فروش آن از 200 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا فراتر رفته است و آن را به دومین فیلمی تبدیل می‌کند که این کار را در دوران همه‌گیری انجام داده است. فروش جهانی Venom 2 بیش از 430 میلیون دلار است.

فیلم دیگری که بیش از 200 میلیون دلار فروخت، «شانگهای و افسانه ده حلقه» مارول بود. انتظار می رود فروش این فیلم در آخر هفته به 224.4 میلیون دلار برسد و همچنین در سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید