اینفلوئنسرهای کریپتو در توییتر روند آلت‌کوین‌ها را صعودی پیش‌بینی می‌کنند!

کل بازار ارزهای دیجیتال، که در حال حاضر توسط بیت کوین رهبری می شود، اخیراً پس از بهره مندی از افزایش علاقه سازمانی به ثبات رسیده است. شایان ذکر است که با استقرار بیت کوین در بالای مرز 30000 دلارتمرکز روی ارزهای جایگزین و توانایی آنها برای جذب سرمایه گذاری و تهدید هژمونی بیت کوین معطوف شد.

در این راستا، تعدادی از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که نشانه های فنی حاکی از افزایش آتی آلت کوین ها است. به عنوان مثال، سبیل خبره ارزهای دیجیتال ناشناس یا el_crypto_prof در 9 جولای او در توییتی نوشت که آلت کوین‌ها در حال حاضر «پتانسیل» زیادی دارند. این تحلیلگر به شباهت هایی بین وضعیت فعلی بازار و چرخه قبلی اشاره کرد.

نمودار آلت کوین نمودار آلت کوین

بر اساس این گزارش، ارزش هایی که در طول افزایش سال 2021 به عنوان یک لنگر عمل کردند، توسط ارزش بازار فعلی ارزهای دیجیتال مجددا مورد آزمایش قرار گرفتند.

علاوه بر Mustache، یک تحلیلگر با نام مستعار CryptoFaibik افزایش آلت کوین ها در آینده را بر اساس تسلط تاریخی بیت کوین در بازار سرمایه ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند. تحلیل‌ها نشان داده‌اند که احتمالاً این تسلط در حال کاهش است و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال سرمایه‌گذاری در سایر ارزهای دیجیتال هستند.

نمودار قیمت نمودار قیمت نمودار قیمت 1. دوج کوین

با توجه به روند کلی بازار، Mimcoin Dodge موقعیت پایدار خود را حفظ کرد و در برابر رکود ارزش گذاری قدرت نشان داد. با این حال، Dogecoin (DOGE) زمانی که برای اولین بار در چهار هفته برای مدت کوتاهی از نقطه عطف 0.07 دلار فراتر رفت، پیشرفت چشمگیری داشت. این افزایش پس از بزرگ‌ترین کوتاهی تاریخ این دارایی دیجیتال در سال 2023 اتفاق افتاد.

2. لایت کوین

قیمت لایت کوین (LTC) طی چند هفته گذشته با فراز و نشیب مواجه بوده است. این دارایی به ویژه قبل از رویداد نصف شدن مورد توجه است، با هدف LTC منطقه مقاومت کلیدی 100 دلار. با نزدیک شدن به رویداد، تغییرات قابل توجهی در معیارهای لایت کوین در سراسر زنجیره رخ داده است که نشان دهنده احتمال افزایش قیمت است.

3. پولیگان

چند ضلعی (MATIC) پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این توکن را به عنوان یک اوراق بهادار تعیین کرد، سقوط کرد. این توکن تاکنون سخت کار کرده است تا بر تأثیرات این مکاشفه غلبه کند. علیرغم از دست دادن طبقه بندی SEC، Polygon می تواند به لطف پایه های قوی خود بازگردد. به عنوان مثال، در چند روز اول جولای، قیمت Polygon برای اولین بار از زمان شکایت از سطح مانع مهم 0.70 دلار بالاتر رفت.

نکته: این مطلب خبری پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت اطلاع شما کاربران گرامی از اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید