معرفی بلاک‌چین کرونوس و ارز دیجیتال آن CRO

بلاک چین کرونوس با اکوسیستم های Cosmas و Ethereum یکپارچه می شود و توکن های غیرقابل تعویض، فراجهان و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ارائه می دهد. با فعال کردن برنامه‌نویسان برای انتقال سریع برنامه‌ها و دارایی‌های دیجیتال از زنجیره‌های دیگر با حداقل هزینه، عملکرد بالا و نهایی‌سازی سریع، هدف آن گسترش گسترده پایگاه کاربران Web3 است. در این مقاله از آکادمی ارزتودی، نگاهی کامل به این بلاک چین خواهیم داشت.

کرونوس (CRO) چیست؟

توکن بومی بلاک چین، CRO، توسط آزمایشگاه پروتکل CROکه معمولاً نامیده می شود crypto Com شناخته شده است، ایجاد شده است. این شرکت یک برنامه مالی غیرمتمرکز و یک تبادل جامع ارائه می دهد. ارزهای رمزنگاری شده را می توان خرید و فروخت، در سهام سرمایه گذاری کرد تا درآمد ایجاد کند و در کیف پول انباشته شود.

crypto که قبلاً به عنوان موناکو شناخته می شد، Com در سال 2018 نام خود را تغییر داد. این یک پلت فرم مالی جامع است که توکن های غیرقابل جایگزین، راه حل های مالی غیرمتمرکز و خدمات تجارت ارزهای دیجیتال را از طریق یک صرافی و برنامه ارائه می دهد. علاوه بر این، این تجارت از ارز دیجیتال خود به نام CRO برای بهبود برنامه های بلاک چین خود استفاده می کند.

لازم به ذکر است که با توجه به طراحی، پروتکل ها و روش اجماع مورد استفاده، CRO قابل بازیابی نیست. CRO را می توان در صرافی Crypto.com به دست آورد. با این حال، شهروندان ایالات متحده در حال حاضر به این پلت فرم دسترسی ندارند.

هدف سازندگان این پلتفرم رفع نیازهای غیرمتمرکز معامله گران، سرمایه گذاران، مشتریان و شرکت ها بوده است. به جای ایجاد یک فورک از بلاک چین موجود، آنها معتقدند که پلتفرمی که این خدمات را ارائه می دهد با بلاک چین خود مناسب تر است.

توکن MCO که مخفف Monaco است، اولین ارز دیجیتال این شرکت بود. این تجارت نام خود را به CRO ProtocolLabs (crypto.com) تغییر داد و نماد سکه خود را به CRO تغییر داد. در واقع سکه ایجاد شده فقط در بورس قابل استفاده است.

CROCRO

صرافی رمزارز. Com 5 سرویس اصلی را به کاربران خود ارائه می دهد:

  • پرداخت: crypto Comp Pay، کارت ویزا
  • معامله: برنامه و تبادل Crypto.com
  • خدمات مالی: محصولات غیر متمرکز، درآمد و اعتبار
  • متاورس: NFT
  • زیرساخت بلاک چین: زنجیره Crypto.org، کرونوس

بلاک چین مورد استفاده کریپتو Com، زنجیره Crypto.org، از الگوریتم اجماع اثبات سهام به نام Tendermint استفاده می کند. پنج میلیارد CRO در ابتدا برای توزیع پاداش تخصیص داده شد و بلوک های جدید به طور متوسط ​​هر پنج ثانیه تولید می شوند.

تفاوت بین بلاک چین کرونوس و اتریوم چیست؟

یکی از شباهت‌های بین اتریوم و crypto.com این است که هر دو با یک کوین بومی ایجاد می‌شوند که طیف وسیعی از عملیات را در محیط‌هایشان تسهیل می‌کند. با این حال، شباهت ها در همین جا متوقف می شود و تضادها آغاز می شود.

در ابتدا، Crypto.com کسب‌وکاری است که بلاک چین منبع بسته خود را با هدف ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز مختلف از طریق یک ارائه‌دهنده و یک پلتفرم ایجاد کرد. از آنجایی که اتریوم منبع باز است و برای ساخت هر کسی طراحی شده است، هر کسی می‌تواند کد را بررسی کند، پیشنهاداتی برای تغییرات ارائه دهد یا محصولات اصلی را با استفاده از آن توسعه دهد.

دوم، زیرا صرافی رمزارز. com این یک تجارت است که خدمات مالی ارائه می دهد که هدف آن با اتریوم متفاوت است. به این ترتیب، مفهومی را که باید غیرمتمرکز می شد، متمرکز می کند. ماشین مجازی جهان، اتریوم، کاملا غیر متمرکز است. ماشین مجازی اتریوم میزبان زنجیره کرونوس و بلاک چین Crypto.org است.

CRYPTO.COMCRYPTO.COMCRYPTO.COM

در نهایت، کاربرانی که همه دارایی ها و معاملات دیجیتال حضور خود در یک مکان می تواند مفید باشد Crypto.com فایده اگرچه متمرکز است، اما این لزوما چیز بدی نیست. همه راحت نیستند که بین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جابجا شوند یا ترجیح می‌دهند در هنگام جابجایی دارایی‌ها کیف پول‌های متعددی داشته باشند. تقریباً همه چیزهایی که یک فرد معمولی برای شروع کار با ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز به آن نیاز دارد Crypto.com وجود دارد.

اهداف توکن CRO

هدف کلی رمزنگاری Com، همانطور که در بیانیه‌های ماموریت و چشم‌انداز خود بیان شده است، «تسریع گذار جهان به ارزهای دیجیتال» با ارائه خدمات مالی دیجیتال به مشتریان است.

در تئوری، Web3 که مبتنی بر فناوری بلاک چین خواهد بود و از ارزهای دیجیتال استفاده می کند، از Crypto.com این با دسترسی به طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و کالاها و خدمات مرتبط با بلاک چین ساخته خواهد شد.

ارز اصلی بلاک چین Crypto.com CRO با هدف سرعت بخشیدن به تراکنش ها در بلاک چین منحصر به فرد این شرکت است. هزینه‌های تراکنش با CRO پرداخت می‌شود، که همچنین می‌تواند برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنجی و کسب مشوق‌های توکن شرط بندی شود.

سوالات متداول

svg%3E خبر خاکستریخبر خاکستریfaq خبر خاکستری

1- آیا CRO برای سرمایه گذاری مناسب است؟

Crypto.com برای تسهیل تراکنش‌ها در بلاک چین و اکوسیستم مالی خود، توکن Kronos Utility (CRO) را ایجاد کرد. اگرچه می توان آن را در چندین صرافی متمرکز یافت، اما برای سرمایه گذاری طراحی نشده است. اگر می خواهید آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید، با یک مشاور مالی مجرب در مورد گنجاندن آن در سبد سرمایه گذاری خود مشورت کنید.

2- ارز رمزنگاری شده CRO چیست؟

کرونوس (CRO) یک ارز کاربردی است که توسط Crypto.com برای استفاده در بلاک چین و محیط خدمات مالی غیرمتمرکز آن توسعه یافته است.

3- آیا کریپتو است؟ com بهتر از coinbase است؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار بر صرافی بیت کوین Coinbase نظارت دارد. خدمات مالی غیرمتمرکز و ارائه دهنده تبادل Crypto.com دیگر نمی تواند در ایالات متحده تجارت کند. تجربه کاربر، مقرون به صرفه بودن و اینکه آیا نیازهای مشتری را برآورده می کند، تعیین می کند که کدام بهتر است.

نکته: این مقاله پیشنهاد خرید، فروش و سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت آشنایی شما کاربران گرامی با ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید