ایجاد تحول آموزشی با ورود به فضاهای جدید مانند متاوری و بلاک چین / تاثیر نمرات دبیرستان در کنکور به 60 درصد می رسد.


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843285

یوسف نوری گفت: ورود به فضاهای جدید مانند متواری و آموزش در محیط بلاک چین یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول آموزشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در نشست آموزش و پرورش شهرستان ملایر و مناطق در استان ملایر با اشاره به موارد ذکر شده اظهار داشت: کمبود نیروی کار مهم ترین چالش پیش رو است. مجلس و وزارتخانه آماده است.

وی افزود: تعیین تکلیف برای نیروهای مختلف باقیمانده و افرادی که قرارداد می گیرند و خدمات آزمایشی خریداری می کنند در تیرماه انجام می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال 34 هزار و 814 نفر از طریق آزمون استخدامی استخدام می شوند که پس از اعمال ضرایب منتظر پاسخ سازمان سنجش هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر فارغ التحصیلان امسال 60 هزار نفر به آموزش و پرورش اضافه شده است، اضافه کرد: معمولا 9 درصد از کل بودجه کشور صرف آموزش و پرورش می شد که امسال به 13 درصد رسید و بیشتر آن پرداخت می شود. .

نوری با بیان اینکه 250 هزار نفر مشمول افزایش دستمزد در آموزش و پرورش بوده اند، افزود: در بودجه امسال انعطاف و مانور پذیری افزایش یافته است و سال گذشته 200 میلیارد تن الوار سرانه در مدارس توزیع شد که در سال های گذشته بی سابقه بوده است. “E.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان تاکید کرد: این طرح در 31 شهریور سال گذشته تصویب شد و مبنای آغاز این طرح است، بنابراین هیچ تفاوتی با ابتدای آن ندارد.

وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین را یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در اجرای طرح رتبه بندی تفاوت هایی وجود دارد. فروشگاه تست نباید به بهانه رتبه باز شود. “

وی با اشاره به حمایت مجلس و هیات امنا از اجرای طرح رتبه بندی، تصریح کرد: برای یک سال و نیم 38 هزار میلیارد تن اعتبار اعتبار شده است.

گفت: من در کنکور شرکت نمی کنم.

نوری با بیان اینکه 6500 میلیارد سفر رئیس جمهور به این استان در بخش غیرنظامی بوده است، افزود: میزان مهاجرت، رشد جمعیت و سوختگی مدارس نیاز به بودجه را دو برابر کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت کمپ های کشاورزی و باغات قشلاقی تاکید کرد: این دو باب زمین های زیادی دارند که استفاده بهینه نمی شود.

نوری افزود: 5 هزار و 700 هکتار زمین در اختیار گلخانه های کشاورزی است که تنها هزار هکتار آن مورد استفاده قرار می گیرد و این زمین ها باید به شرکت های دانش بنیان واگذار شود تا دانش آموزان با کار آشنا شوند.

وی با بیان اینکه سازمان هسته ای یک میلیون و نیم یورو برای فعالیت های صلح آمیز هسته ای در مدارس گرفته است، گفت: به دنبال سرمایه گذار در کمپ ها هستم.

وزیر آموزش و پرورش به برگزاری دوره های مادام العمر معلمان در شرکت رویان اشاره و تصریح کرد: باید دانش آموزان را از مدرسه و کتاب واحد خارج کنیم و تحول ایجاد کنیم.

وی افزود: ورود به فضاهای جدید مانند متواری و یادگیری در محیط بلاک چین گام دیگری در جهت تحول آموزش است.

نوری با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیرین تاکید کرد: به دنبال تغییر در مشکلات عمرانی مناطق مختلف هستیم و ساخت سیزده هزار منبع بهداشتی در کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید