پیام سازمان سنجش در خصوص کنکور سال آینده نادرست است / کنکور سال آینده با تاثیر قطعی 40 درصد برگزار می شود.

پیام سازمان سنجش در خصوص کنکور سال آینده نادرست است / کنکور سال آینده با تاثیر قطعی 40 درصد برگزار می شود.

روز جدید یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: ما دوست نداریم شک و تشویش ایجاد کنیم و نباید فلسفه نظام تعلیم و تربیت را دور زد. کوباگانیان گفت: اساسنامه سازمان سنجش از سوی روابط عمومی سازمان سنجش صادر شده است و این سوال نادرست است و بر اساس مصوبه شورا در سال آینده 40 درصد درصد آزمون خواهیم داشت. مردم فقط از طریق دبیر نقشه جامع علمی کشور یا شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه ها را درخواست کنند.

منصور کبگانیان گفت: تصمیم برای برگزاری کنکور در سال آینده تصمیم ملموس، صریح و قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی است. در ماه چهارم سال گذشته تغییراتی در این مصوبه ایجاد شد. ما دوست نداریم شک و اضطراب ایجاد کنیم و نباید فلسفه نظام آموزشی را دور زد.

به گفته وی عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم با مصوبه هیئت مدیره انجام می شود و نباید از عمق یادگیری در بین دانش آموزان کاسته شود. اکثریت اعضا به این تصمیم رای مثبت دادند.

دبیر نقشه کل علوم کشور گفت: دانش آموزان در ده درس به صورت تحلیلی و به مدت دو ساعت با آرامش امتحان می دهند و اگر در یک درس نمره کافی نگرفتند می توانند در سایر دروس آن را جبران کنند.

کوباگانیان گفت: اساسنامه سازمان سنجش از سوی روابط عمومی سازمان سنجش صادر شده است و این سوال نادرست است و بر اساس مصوبه شورا در سال آینده 40 درصد درصد آزمون خواهیم داشت. مردم فقط از طریق دبیر نقشه جامع علمی کشور یا شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه ها را درخواست کنند.

دیدگاهتان را بنویسید