روند صعودی رضایت خودروسازان و قطعه سازان از محصولات فولاد مبارکه


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1891713

مدیر فروش و پشتیبانی بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از رضایت 85 درصدی خودروسازان و قطعه سازان از محصولات فولاد مبارکه خبر داد و از روند افزایشی این رضایت از سال 1396 تا 1400 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر فروش و پشتیبانی بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از رضایت 85 درصدی خودروسازان و قطعه سازان از محصولات فولاد مبارکه خبر داد و از روند افزایشی این رضایت از سال 1396 تا 1400 خبر داد.

مهدی آقازینلی مدیر فروش و پشتیبانی بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار فولاد از رضایت 85 درصدی خودروسازان و قطعه سازان از محصولات شرکت فولاد مبارکه خبر داد و اظهار داشت: روند رضایتمندی خودروسازان و قطعه سازان. در خصوص محصولات شرکت فولاد مبارکه از سال 1396 تا 1400 روند صعودی داشته است.

وی در ادامه افزود: فولاد مبارکه تنها تولیدکننده ورق خودرو در کشور است که در 15 سال گذشته به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی خودروسازان در کشور فعالیت می کند و توانسته حجم زیادی از خودروهای خود را تولید و عرضه کند. ورق فولادی در این مدت نیاز دارد.

مدیر فروش و پشتیبانی بازاریابی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه با تعامل با شرکت های بزرگ خودروسازی کشور همواره کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و برندهای جدیدی را متناسب با نیاز شرکت های خودروسازی و فناوری طراحی و تولید کرده است. از خودروهای جدید

وی اذعان داشت: روند طراحی و تولید انواع جدید مورد نیاز خودروسازان در فولاد مبارکه ادامه دارد و این شرکت برنامه ریزی و برآوردهای لازم را برای تولید ورق های مورد نیاز خودروهای جدید انجام داده است.

آغازینلی تصریح کرد: در سال های اخیر رضایت مشتریان خودرویی از کیفیت محصولات فولاد مبارکه افزایش یافته و ادعای این شرکت ها مبنی بر کیفیت محصولات ما به کمتر از 0.4 درصد محصولات تحویلی در سال جاری رسیده است که نشان می دهد فولاد مبارکه توانسته است محصولاتی با کیفیت برتر در لحظه شرکت های خودروسازی در سال جاری تولید کند و مشکلات فنی را در محصولات خود به حداقل برساند.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام شده در فولاد مبارکه امیدواریم تا پایان سال جاری و سال آینده نیز محصولات با کیفیت بالاتری را در اختیار شرکت های خودروسازی و سایر مشتریان قرار دهیم.

مدیر فروش و پشتیبانی بازاریابی فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه با هدف توسعه خط نورد سرد و راه اندازی خط نورد گرم 2 پاسخگوی نیاز شرکت های خودروسازی و همچنین طراحی و ساخت گریدهای جدید برای خودروهای آینده خودروسازان کشور است. خطوط تولید می تواند بیش از 90 درصد نیاز شرکت های خودروسازی ورق فولادی را تامین کند و حتی با تهیه ورق پایه تولیدکنندگان ورق گالوانیزه کشور و یا راه اندازی خط تولید ورق گالوانیزه در فولاد مبارکه، می توانند به طراحی و ساخت ورق فولادی بپردازند. ورق های روکش دار و قابل رویت مورد نیاز شرکت های خودروسازی

وی در پایان با بیان اینکه فولاد مبارکه در تلاش است کشور را از واردات ورق های خودرو به ویژه ورق های مرغوب مناسب این صنعت رها کند، اظهار داشت: با رهایی کشور از واردات ورق های خودرو، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در این حوزه، گام موثری است برای ایجاد اشتغال برای جوانان این محدودیت برداشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید