خسروی وفا از فدراسیون تیراندازی بازدید کرد


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913862

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید از فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی با مدال طلای المپیک توکیو در کنار کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دو و میدانی به رشته های مدال آور المپیکی ما اضافه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمود خسرویوا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه دکتر گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ظهر امروز شنبه ۱۴ آذر با حضور مرتضی قربانی در فدراسیون تیراندازی. ملاقات کردند و صحبت کردند.

محمود خسروی وفا در این دیدار گفت: امروز برای گرامیداشت هفته بسیج و دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی که از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است به فدراسیون آمدم. وی همچنین افزود: فدراسیون تیراندازی اولین فدراسیونی است که پس از حضور در NOC به آن سر می زنم. معتقدم تیراندازی مدال طلای المپیک توکیو در کنار کشتی، وزنه برداری و تکواندو و دوومیدانی به مسابقات مدال المپیک ما اضافه شده است. تمرکز ما باید روی تیراندازی ویژه باشد. این رشته در توکیو موفق به کسب مدال تاریخی شد که باید اولین ماموریت دپارتمان فنی فدراسیون برای حفظ آن باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کسب مدال سخت و تکرار آن دشوارتر است، اما معتقدیم ایرانی ها ظرفیت و توانایی بالایی دارند.می دانیم که تیراندازی سخت است و اگر در یک نقطه نقطه ای از دست برود. ، رسیدن به آن سخت خواهد بود.

خسروی وفا درباره لزوم استفاده از تجهیزات مدرن در این رشته افزود: صلاحیت المپیک بخشی از کار است و کسب مدال در المپیک بسیار دشوارتر است. رقبای ما اتصال فعالیت ها فقط با وسایل مفید نیست و اگر در سایه آن بخوابیم فرصت از دست می رود. هر وسیله ای که از کشورهای دیگر بخریم، آنها تجهیزات جدیدتری در اختیار ورزشکاران خود قرار می دهند.

وی در ادامه حمایت از فدراسیون تیراندازی را وظیفه ذاتی کمیته ملی المپیک دانست و گفت: آنچه در توان داریم به فدراسیون ها ارائه می کنیم. بر اساس تفاهم 1402، بودجه ای را که هر فصل دریافت می کنیم بین فدراسیون ها تقسیم می کنیم. از سایر ادارات صرفه جویی می کنیم و تا پایان سال به فدراسیون ها کمک می کنیم. ما باید از الان برای المپیک پاریس تلاش کنیم و کار را به بعد از بازی های آسیایی هانگژو نگذاریم.

مرتضی قربانی بعداً به موضوع بودجه مجلس در حوزه ورزش و اختصاص آن به چند حوزه خاص اشاره کرد و خسروی وفا در این خصوص گفت: به نظر من اگر باید انجام شود باید طبق آن عمل شود. شاخص ها و ضوابط مشخصی.» سال گذشته این بودجه با چانه زنی بین برخی فدراسیون ها توسط مجلس توزیع شد.

مهدی مبینی و کبری گیاهی دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی، چنگیز مصیب زاده عضو هیئت مدیره فدراسیون و نماینده باشگاه های تیراندازی کشور نیز در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید