حمله یک مرد مستقل به فدراسیون فوتبال

حمله یک مرد مستقل به فدراسیون فوتبال

شاهروک بیانی، پیشکسوت فوتبال ایران که به تازگی از وضعیت اخیر فوتبال ایران صحبت کرده، مربیگری تیم نساجی مازندران را برعهده دارد. در ادامه می توانید نکات مهم این مصاحبه را بخوانید:

* مشکل امروز نساجی در زمین تمرین است. متأسفانه نمی توانیم در شهرمان تمرین کنیم، چون هنوز زمین آنجا آماده نیست و بعید می دانم تا پایان قهرمانی بتوانیم بین هواداران نساجی تمرین کنیم. زمین تمرین نساجی ساری باید به سرعت آماده می شد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و باید تمرینات خود را در تهران دنبال کنیم.

* منسوجات خانگی یک بار است. برای بازی با نفت مسجد سلیمان به اصفهان می رویم و در آنجا به مصاف حریف می رویم. البته ابتدا قرار بود مسابقه ما در مشهد برگزار شود اما این امکان فراهم نشد و حالا باید در اصفهان بازی کنیم.

* بحث استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان و حذف آنها موضوع جدیدی نیست. این اتفاق باید چند سال پیش می افتاد. کشوری با این همه سرمایه نباید اجازه دهد تیم های محبوبش در چنین روزی سقوط کنند.

* بهتر است یک سال تمام فوتبالمان را تعطیل کنیم. بدهی ها را پرداخت کنید، مشکلات را حل کنید و دوباره شروع کنید. دو تیم پرطرفدار که نه استادیوم دارند و نه زیرساخت حرفه ای، مطمئناً نمی توانند جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند.

* در حال حاضر طبق رده بندی فیفا تیم اول آسیا هستیم اما از نظر امکانات از کشورهایی مانند قطر و امارات پایین تر هستیم و حیف است که هنوز نمی توانیم دو تیم پرطرفدار خود را تهیه کنیم. با میلیون ها طرفدار با بهترین امکانات.

*دیگر به مردم دروغ نگویید. با آنها واضح صحبت کنید. ما حتی نتوانستیم سیستم VER را در کشور معرفی کنیم، بعد به دروغ می گوییم که مجوز حرفه ای شدن را گرفته ایم. هر روز پنجره نقل و انتقالات یک تیم بسته می شود و این باعث رسوایی فوتبال ما در دنیا شد.

دیدگاهتان را بنویسید