رژیم صهیونیستی هیئتی را به مذاکرات وین اعزام کرد


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808938

رژیم صهیونیستی دیپلمات هایی را به مذاکرات هسته ای با ایران در وین فرستاده تا با مذاکره کنندگان 1+4 همراه با آمریکا گفتگو کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی منابع از جمله جروزالم پست گفتند رژیم اسرائیل برای اولین بار یک تیم هسته ای را روز سه شنبه به وین فرستاد تا نگرانی های خود را به مذاکره کنندگان با ایران بیان کند.

جاشوا زرقا، معاون مدیر کل امور استراتژیک وزارت خارجه و گیل رایش، معاون مدیرکل در سیاست گذاری کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی، دیوید نوسبام، سفیر آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون وی در وین. به رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای با ایران پیوست و با آنها دیدار کرد.

آنها می گویند که قصد دارند با همه هیئت های مذاکره کننده از جمله چین، اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایالات متحده به جز ایران دیدار کنند.

سفر هیئت رژیم صهیونیستی به وین در حالی صورت می گیرد که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران با اشاره به نزدیک شدن به مرحله حساس مذاکرات وین، بر لزوم جدیت و مسئولیت پذیری طرف های مذاکره کننده با ایران و دستیابی به این مهم تاکید کرد. رویکرد و ابتکار طرف ایرانی.

وی بر لزوم انعقاد قرارداد جمعی بین همه طرف های مذاکره بر سر یک متن واحد و توجه به خواسته های برحق جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید