آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت خادمیاران رضوی آران و بیدگل

مصادف با دهه کرامت بود.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در آران و بیدگل از آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد به همت خادمان رضوی آن شهرستان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


عباس آذرباد در نشست با خبرنگاران گفت: سه زندانی جرائم غیرعمد سرپرست خانواده در دهه کرامت به مقام شامخ امام مهربانی اعطا شدند.

وی بیان کرد: این زندانیان به دلیل جرائم مالی بالغ بر 65 میلیارد ریال معادل 6 میلیون و 500 میلیون تومان در زندان بودند که با پیشنهاد و حمایت ستاد دیه و مشارکت خیرین و با تلاش دبیرخانه رضوی آزاد شدند. خدمات مراکز در شهر آران و بیدگل.

آذرباد ادامه داد: در تحقق لشکرکشی نذر امام، با تلاش خادمان رضوی مبلغ 800 میلیون ریال از بدهی زندانیان توسط خادمیاران با کمک مردمی و با کمک خیرین ستاد دیه کاشان و آران و بیدگل و قبول بدهی توسط مراجع قضایی تامین و پرداخت شد. از شهرستان، مابقی بدهی تامین و سه سرپرست خانواده به خانواده هایشان بازگردانده شدند.

این مسئول گفت: اداره خدمات رسانی رضوی آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» در دهه کرامت 1400 با 36 کارمند رسماً تأسیس شد و تاکنون فعالیت های چشمگیری در زمینه محرومیت زدایی انجام داده است. نیازمندان و افراد محترم برای تهیه جهیزیه، آموزش، تربیت فرزند، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و جلب رضایت طلبکاران مالی را با حفظ کرامت و کرامت انسانی خیرین انجام داده است.

منشی مراکز خدمات رضوی در شهرستان آران و بیدگل وی گفت: در حال حاضر این دفتر با حضور 195 کارمند رسمی رضوی (111 زن و 84 مرد)، 2 مددکار رسمی رضوی در 11 کانون اجتماعات مستقر در 11 منطقه شهرستان و در مجاورت مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه نفر تخصصی فعال حضور دارند. مراکز آموزش و پرورش، زنان و خانواده، اخبار و فضای مجازی در سطح شهر فعالیت های تاثیرگذار، سازنده و برجسته خود را در سطح شهر انجام می دهند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها