آسمان تهران طی سه روز آینده صاف همراه با وزش باد است

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان را برای سه روز آینده با آسمان صاف تا نیمه ابری و افزایش ابر و افزایش وزش باد در بعدازظهر پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج


طبق اعلام این سازمان هواشناسیطی سه روز آینده هوای منطقه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین در این مدت پس از اخطار زرد روز گذشته با نفوذ و فعالیت سیستم تسویه حساب و ظهور ناپایداری جوی در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در چند ساعت بارش گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال رگبار تگرگ و در جنوب و غرب قیما وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و غبار گاهی می باشد. انتظار می رود.

روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 خرداد ماه صاف تا کمی ابری و در برخی نقاط همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش باران وجود دارد. همچنین از روز جمعه افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش آسمان تهران فردا 25 خرداد صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و در نقاطی با کمینه دمای 22 و حداکثر دمای 33 بارش باران خواهد بود. درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 17 خردادماه صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در نقاطی با حداقل دمای 23 و حداکثر 33 درجه رگبار باران پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 35 درجه سانتی گراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته بود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها