آغاز طرح شناسایی و پلمپ شرکت های هرمی

آغاز طرح شناسایی و پلمپ شرکت های هرمی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی غیرمجاز هرمی و شبکه ای خبر داد.

سرهنگ عبدالله چولکی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: بر اساس طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و شرکت های هرمی، مرحله اول این طرح با کمک امکانات و حداکثری انجام می شود. ظرفیت پرسنل و ظرفیت پلیس تخصصی به مدت 6 روز در سراسر کشور مرحله اجرای درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در یک عملیات هماهنگ و هماهنگ موفق به دستگیری 157 نفر و پلمب 4 شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 8 محل هرمی شدند. طرح های طرح ها

معاون کلاهبرداری و جعل پلیس آگاهی فرجا گفت: بیشترین تعداد دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به البرز، فرماندهی ویژه غرب تهران، خراسان رضوی و تهران بزرگ است.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی بر اساس قانون ممنوع است، تصریح کرد: وعده پرداخت سود کلان برای معرفی زیرمجموعه ای از مدیران (رهبران) این گونه شرکت ها پوچ و فریبنده است و جویندگان کار نباید به دام بیفتند. دام اینگونه کلاهبرداران

سرهنگ چولکی خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت های هرمی در سایت ایران www.iranhoshdar.ir به اطلاع می رسد که هموطنان می توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات جامعی از فعالیت شرکت های هرمی کسب کنند.

وی ادامه داد: فعالیت و اسامی شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز در سایت بازاریابی شبکه ای www.networkmarketing.mimt.gov.ir و ایران اعلام شده است.

این نیروی انتظامی از شهروندان خواست از فعالیت هایی که در گرو جذب اعضای جدید است خودداری کنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید