14 نفر از شعب 2 سایت هرمی غیرمجاز در خوی دستگیر شدند.


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889037

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت 14 نفر از شعب 2 سایت هرمی غیرمجاز به نام های کوچپین و تیمون در شهرستان هوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، ناصر عتباتی اظهار داشت: پس از اطلاع از فعالیت غیرمجاز 2 سایت هرمی کوچپین و تیمون در شهرستان کوی و ارسال گسترده پول به کانال های مذکور، موضوع تحت نظارت اطلاعاتی دادستانی خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و شناسایی شعب اصلی این سایت ها 14 نفر که حدود 400 زیرمجموعه داشتند و به حساب شعب اصلی واریز می کردند دستگیر و تحقیقات مقدماتی آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادگستری خوی، 14 متهم پرونده پس از اعتراف به اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای جدید فراوان برای کسب سود از 2 گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین متهم شدند. با صدور قرار بازداشت، کلان به زندان خوی منتقل و جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار ماموران امنیتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان از دادستانی و انقلاب خوی سرلوحه پرونده فعلی است، از مردم استان خواست فریب این گونه شرکت های هرمی غیرمجاز را نخورند و اموال خود را به راحتی در اختیار نگذارند. چنین افرادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید