آغاز معارف کصباح حسینی در استان سمنان / توزیع 6 هزار غذای گرم در بین عزاداران حسینی


ساعت: 16:08
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887691

مهدی عجم از برگزاری رزمایش عاشقان طرالله (علیه السلام) – کصباح حسینی – در سمنان خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با هفتمین روز شهادت سالار شهیدان از 3 مردادماه آغاز می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عجم مسئول بسیج اصناف استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرات ضمن تشریح این طرح به کاسبه حسینی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب و اجرای رزمایش مواسات در این تمرین که دومین مرحله از مشق های عاشقان در طرالله (علیه السلام) است، کسبه حسینی – است; تجار امین در ایام محرم و صفر در قالب بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه و تهیه غذای گرم کمک خواهند کرد.

رئیس بسیج اصناف استان سمنان با اشاره به آغاز رزمایش عاشقان طرالله (علیه السلام) در استان سمنان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 6 هزار وعده غذای گرم تهیه شده است. بین عزاداران حسینی توزیع شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای معارف کیسبه حسینی انجام شده است، گفت: وی گفت: این طرح در 3 مرداد ماه مطابق با هفتمین روز شهادت محقق می شود.

عجم همچنین گفت: بسته های رزق و روزی عاشقان طرالله (علیه السلام) کسبة حسینی شامل برنج، ماکارونی، روغن و حبوبات است.

مسئول بسیج اصناف استان سمنان افزود: جهیزیه های تهیه شده در قالب این طرح شامل ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال، فرش، جاروبرقی، ست قابلمه، کتری برقی، اتو و ست آکروپال و ارزش اقلام است. تهیه شده به صورت جهیزیه ریالی است حدود 30 میلیون تومان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید