ادعای نتانیاهو: اگر حزب‌الله جنگ را همراه با ایران گسترش دهد، ضرباتی می‌خورد که حتی در خواب هم نمی‌دیدند.

ادعای نتانیاهو: اگر حزب‌الله جنگ را همراه با ایران گسترش دهد، ضرباتی می‌خورد که حتی در خواب هم نمی‌دیدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفته است که اگر حزب الله جنگ را گسترش دهد، آنها همراه با ایران ضرباتی را متحمل خواهند شد که هرگز در خواب هم نمی دیدند. وی افزود: یک جنگ تمام عیار در جریان است. ما در همه جبهه‌ها می‌جنگیم و موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌ایم، اما بهای دردناکی را نیز پرداخته‌ایم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنرانی خود در تل آویو درباره تشدید درگیری ها در مرز با لبنان توضیح داد.

با توجه به مرجع “انتخاب”؛ او مدعی است که اگر حزب الله جنگ را گسترش دهد، آنها همراه با ایران ضرباتی را متحمل خواهند شد که هرگز در خواب هم نمی دیدند.

به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو روز شنبه در یک کنفرانس خبری در اورشلیم گفت: «یک جنگ تمام عیار در جریان است. ما در همه جبهه‌ها می‌جنگیم و موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌ایم، اما بهای دردناکی را نیز پرداخته‌ایم.

وی به نقل از رئیس ستاد ارتش اسرائیل که پیشتر گفته بود جنگ ماه‌ها طول خواهد کشید، ادامه داد: ما در میانه جنگ هستیم و در همه جبهه‌ها می‌جنگیم و رسیدن به پیروزی زمان بر است.

نتانیاهو در سخنرانی خود گفت که دیپلماسی بهترین راه برای بازگرداندن امنیت در مرزهای شمالی است، اما نشان داد که در صورت شکست این گزینه‌ها، دولت او اقدام علیه حزب‌الله را متوقف نخواهد کرد.

وی همچنین درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: امروز همه می‌دانند که اگر ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد، تهدید آن کشور ده برابر می‌شود. به همین دلیل است که هدفی که من سال‌ها دنبال کرده‌ام، حتی امروز، همچنان باقی است: انجام هر کاری که در توان داریم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای.