اقتدار دفاعی ایران حتی اجازه نمی دهد دشمن در خواب حمله کند/ چشم انداز اقتصادی کشور شکست فشار تحریم است


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814237

کاسم حبیب زاده گفت: امروز به فضل الهی در عرصه دفاعی چنان بازدارنده ای داریم که هیچکس در خواب هم نمی بیند که به نظام اسلامی و ملت ایران حمله کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم حبیب زاده معاون سیاسی بسیج مستضعفین در گفتگو با راه آرمان؛ وی گفت: یکی از موضوعاتی که همواره در دستور کار نظام سلطه است، جنگ روایی و تحریف واقعیت ها، تحریف گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آنچه در چهار دهه گذشته به دست آورده ایم همواره در معرض تحریف دشمن بوده و وضعیت فعلی ما چگونه است و افق آینده ما چگونه است. اینها سه محور اصلی داستان جنگ دشمن با ملت ایران است.»

حبیب زاده گفت: هرگز فراموش نمی کنیم که در سال های اول پیروزی انقلاب در عرصه دفاع، بهداشت و درمان، در زمینه زیرساخت های اقتصادی در عرصه فرهنگ، تولید علم و دانش و غیره کجا بودیم. . بررسی اجمالی امروز ما می توانیم نتایج قابل توجهی در مقایسه با امروز چهار دهه پیش به دست آوریم.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: از بین همه دستاوردها مثلاً در حوزه دفاعی که نداند در سال های اول که مورد هجوم دشمن بعث قرار گرفتیم، نتوانستیم نیازهای اولیه را در حوزه خود تأمین کنیم. دفاع” بود.

حبیب زاده گفت: تمام توان نظامی ما در رژیم گذشته در گرو واردات تجهیزات بود، اما امروز به فضل الهی در عرصه دفاعی چنان بازدارنده ای داریم که هیچکس در خواب هم نمی بیند که به نظام اسلامی و ملت ایران حمله کند. “

وی گفت: به صراحت باید بگویم که در گذشته عده ای می گفتند که در گذشته دوران موشکی مسئولان کشور را وسوسه کرد که از ارتقای توان دفاعی خود دست بکشند. ما بر این وسوسه ها غلبه کرده ایم و امروز بازدارنده خوبی داریم. “

حبیب زاده افزود: سلامت و علم هر یک از این حوزه ها می تواند مبنای این مقایسه مختصر باشد.

نماینده سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شرایطی داریم که قوای سه گانه ما موافق حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و فرصت های موجود در نظر گرفته شده و در دستور کار قرار می گیرد، هرچند فشار معیشتی و تورم آن وجود دارد. هنوز برای مردم سخت است.» اما در حوزه اقتصادی هم آرامش نسبی داریم.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که سال گذشته در آن زمان کمبود مرغ، تخم مرغ و مایحتاج اولیه وجود داشت اما امروز شرایط فرق کرده است، هرچند این قیمت ها مردم را نگران می کند اما خبری از این صف ها نیست.

حبیب زاده گفت: اگر این را با چشم انداز آینده مرتبط کنیم، شکست فشار تحریم ها را در وضعیت آینده کشورمان یا چشم انداز اقتصادی آینده کشورمان می بینیم که خودشان اذعان دارند.

وی در پایان گفت: دیپلماسی متوازن در دستور کار دولت قرار دارد، قیمت نفت در حال افزایش است، بخش مسکن موتور محرکه 200 شغل دیگر است، مراحل ساخت یک میلیون و چند صد هزار مسکن در دستور کار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید