از تناقضات مجتبی زارعی تا نوشتارهای هیجانی او

یادداشت روز:

اکثر جریان های سیاسی کشور تصمیم رئیس جمهور برای انتخاب سیدمحمود حسینی پور به عنوان معاون امور مجلس ریاست جمهوری را تصمیمی عقلانی می دانند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

دکتر ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم شامگاه یکشنبه طی حکمی محمد حسینی قائم مقام را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی و اجتماعی منصوب و محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران را به عنوان معاون رئیس جمهور در امور ریاست جمهوری معرفی کرد.

این در حالی است که اکثر جریان های سیاسی کشور این تصمیم رئیس جمهور برای انتخاب سیدمحمود حسینی پور به عنوان معاون رئیس جمهور را تصمیمی عقلانی می دانند، چرا عقلانی است؟

چرا که حسینی پور در کنار سوابق برجسته حکمرانی و مبارزه با فساد، یک چهره ملی-سیاسی مرتبط با جریانات مجلس نیست و همین ویژگی او را قادر به ایجاد توازن در روابط دولت و مجلس خواهد کرد.

چرا مردم تهران عصبانی شدند؟

خبر انتصاب سیدمحمود حسینی پور که با استقبال جریانات سیاسی و مذهبی کشور مواجه شد برای عده انگشت شماری از جمله معتبی زارعی ساروی ساکن تهران ناخوشایند بود. چرا ناخوشایند؟

چرا که برخی از افرادی که به خود برچسب ضد فساد زده اند و سال هاست با استفاده از همین عنوان در تصورات فاحش خود مردم را فریب می دهند، ممکن است منافع شخصی آنها در خطر باشد!

میتبی زارعی منتخب مردم تهران همراه با شبکه ای ناکارآمد پس از تصمیم رئیس جمهور برای انتصاب حسینی پور در متنی مبهم از این انتصاب به عنوان مدعی ناراضی است و با استفاده از حربه دویدن در ابتدای کار مدعی شد. بیانیه ای مبنی بر اینکه سیدمحمود حسینی پور با سوابق نظارتی و اجرایی واضح خود در سطح کشور، فاقد اعتبار مبارزه با فساد است.

در ضمن این سوال پیش می آید که شما آقای زارعی که با آقای ک آقا متهم اقتصادی نشسته اید چگونه ادعا می کنید که این انتصاب رئیس جمهور اشتباه است؟

آقای زارعی، اگر شما ضد فساد هستید و این ویژگی را دارید، چرا خود را در معرض انتخاب مردم شهر خود ساری قرار ندادید و با هزینه های کلان و جلسات شبانه روزی وارد لابی های سیاسی دو طرفه نشدید. برای رسیدن به صندلی سبز مجلس؟

جناب زارعی اگر خصلت های انقلابی و ضد فساد دارید انشالله که هستید! چرا مردم زادگاه شما برادرتان را از عرصه سیاسی در انتخابات کنار گذاشتند؟

آقای زارعی، علاوه بر این، جناب عالی خیلی احساساتی شدید و شروع کردید به مقصر جلوه دادن دولت سیزدهم؟



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها