برداشت جالب ساپینتو در مورد تناقضات الهام

برداشت جالب ساپینتو در مورد تناقضات الهام

پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساپینتو در ابتدا گفت: “ما در نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بودیم.” حداقل می توانستیم سه گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم حریف بازی را محکم آغاز کرد و سه تعویض انجام داد. آنها برای ما مشکل ایجاد کردند زیرا از توپ های مستقیم استفاده می کردند. آنها خوب می دویدند و خوب می جنگیدند. در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم، اما در پایان بازی به چالش کشیده شد. به هواداران و همچنین سرمربی آنها که تیمی جنگنده است تبریک می گویم. در نیمه دوم برای ما سخت بود اما مستحق برد بودیم.

سرمربی استقلال در خصوص اخطار داور به او تاکید کرد: چیزی بود که متوجه نشدم. نمی دانم چرا؛ شاید آنها مرا دوست دارند! من با داور و داور چهارم صحبت نکرده ام. با کادر فنی صحبت کردم. من باید این را بفهمم. داشتم با همه حرف میزدم نمیدونم با کارمندم هم صحبت کنم یا نه!؟

ساپینتو درباره جنجال الهام گرفته از سکوت سرمربی هواداران گفت: من با سرمربی هواداران مشکلی نداشتم. او هم مثل من احساساتی است. نود دقیقه دعوا کردیم اما به هم احترام گذاشتیم. من این را دوست دارم. من از تیمم دفاع می کردم. با احترام. سرمربی استقلال گفت: بازی متفاوتی بود. اولین بار بود و ما با یک سیستم متفاوت بازی می کردیم. البته سیستم آنها هم متفاوت بود. سیستم و بازیکنان متفاوت بود. اگرچه این بازی دوستانه بود اما بازی رسمی در ذهن بازیکنان نبود. می دانستیم که با آنها چالشی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت زمین گفت: زمین خیلی خوب بود. من از شرایط آگاه بودم چون قبلاً اینجا تمرین کرده بودیم. قبلا بد بود اما الان خوب شده. کیفیت زمین درجه یک نیست، اما خوب است.

ساپینتو در خصوص شرایط حردانی و جلالی و احتمال حضور این افراد در تیم ملی خاطرنشان کرد: من این بازیکنان را دوست دارم. من دو بازیکن در دفاع راست دارم که خیلی خوب هستند. در دفاع چپ هم همین وضعیت است. من نمی توانم همه آنها را وارد میدان کنم. اینها انتخاب های من هستند و مسئولیت با من است، اما من به همه آنها اعتماد دارم. آنها بازی خواهند کرد و به تیم کمک خواهند کرد. فصل بزرگی در پیش داریم. اینطور نیست که به خاطر بازی نکردن به تیم ملی نروند. من برای آنها خوشحالم و اگر ملی پوشان ما افزایش پیدا کنند باز هم خوشحال خواهم شد. نه فقط آنها، همه می خواهند بیشتر بازی کنند.

وی در خصوص شایعه علاقه به دربی قبل از جام جهانی، تصریح کرد: دوست دارم دربی قبل از جام جهانی باشد. این برای من یک سورپرایز است. من همه چیز را امتحان کردم تا بازی کنم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: اسکوچیچ هم خوب کار کرد. تیم ملی با کی روش خیلی خوب کار می کند. ایران باید مقابل دو تیم قدرتمند بازی کند. آنها فقط باید آرام باشند و اجازه دهند تیم ملی کار خود را انجام دهد و به آنها اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهد.

ساپینتو در خصوص بازی با نساجی برای سوپرجام و محل برگزاری این دیدار و احتمال قهرمانی در جام حذفی برای استقلال تصریح کرد: شرایط بسیار مثبتی داریم اما به دلیل اینکه فینال است، بازی متفاوتی را شاهد خواهیم بود. این دیدار برای هر دو تیم سخت خواهد بود. برای پیروزی باید در سطح بسیار بالایی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید