اساتید دانشگاه واقعیت جنایات پهلوی را توضیح می دهند


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877678

جانشین بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد یکی از وظایف بسیج معلمان بود، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب وقتی مردم به یاد جنایات پهلوی افتادند حتی از کلمه شاه متنفر بودند عکس ها اساتید دانشگاه با علمی خود حمایت و دانش حقایق مظلومیت پهلوی را به مردم می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا ، سردار سید قاسم قریشی جانشین بسیج مستضعفین شامگاه 29 خردادماه در همایش بسیج اساتید استان قم در سالن همایش های مؤسسه امام خمینی (ره) اظهار داشت: این مایه افتخار ملت ایران است.

وی گفت: در جنگ ها وقتی دستور عملیات می دهیم وضعیت خود و دشمن را ارزیابی می کنیم و بعد وارد میدان می شویم. رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ای در گام دوم انقلاب، وضعیت و کاستی‌ها و توانمندی‌های داخلی دشمن از جمله تحقق تمدن نوین اسلامی را تحسین کردند.

قریشی افزود: بسیج اساتید در دو بخش کار دشواری بر عهده دارد: اول اشاعه فرهنگ بسیج در بین اساتید دانشگاه و دوم تربیت دانشجویان ممتاز که دو مأموریت مشخص بسیج اساتید در حوزه های علمی، فنی و راهبردی است. انقلاب اسلامی.»

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: البته بیشتر اقداماتی که در چند سال اخیر انجام شده بر اساس همین اندیشه اسلام ناب محمدی است. اراده این دو نیرو اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی به یک نیرو و الگو در جهان تبدیل شده و الهام بخش ملت های آزادیبخش شده است. نه تنها با گفتمان اسلام بر ظلم و استکبار جهانی غلبه کرده ایم، بلکه بر توطئه ها نیز غلبه کرده ایم. دشمنان «حالا نگران مقاومت در برابر انقلاب و الگو شدن ایران است.

قریشی خاطرنشان کرد: در جنگ اوکراین همه نیروها بهترین سلاح ها و تانک ها را در اختیار این کشور قرار دادند اما در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران کوچکترین کمکی به ملت ایران نشد و حتی در عملیات بزرگ بیت المقدس ما قادر به رساندن گلوله نبودیم.» سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین بسیار محدود بود و ارتش و ارتش از این تجهیزات کم به بهترین شکل استفاده می‌کردند، اما برخلاف رژیم بعث عراق، مدرن‌ترین سلاح‌ها را در اختیار داشت. در دنیا، اما بالاخره این معنویت و تکیه بر آن، گفتمان اسلام ناب بود که در جنگ تحمیلی پیروز شد.

جانشین بسیج مستضعفین افزود: تبیین جهاد و اولاً به فرموده مقام معظم رهبری تغییر علوم انسانی وظیفه بسیج اساتید است. از سوی دیگر اساتید برای ارائه واقعیت ها بر دانش خود تکیه می کنند و می گوید: «فرض می کنند رضا پهلوی و پسرش به ایران خدمت کردند در حالی که دروغ بود، ما عمل کردیم، اما نتوانستیم واقعیت چهره پهلوی را آنطور که باید نشان دهیم. و این باعث شد سلطنت طلبان با دروغ پهلوی را تطهیر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید