استعفای ذوالفقارنسب را برای بازرسی به پولادگر دادیم/ حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی در حال بررسی است.

ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803061

وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای بیژن ذوالفقارنسب را به پولادگر دادیم تا بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تکریم و بدرقه کاروان اسکی ایران به المپیک زمستانی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سجادی در پایان این مراسم گفت: به همت فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و با همکاری کمیته ملی المپیک و سفارت چین، این مراسم ارزشمند و سنت حسنه اخراج سه تن از اسکی بازان برتر ایران برگزار شد. برگزار شد.” بهترین قسمت برنامه بود که توسط ورزشکاران قرائت شد. درخواست کردم این برنامه در صفحه ورزش تکثیر و حفظ شود. سفیر چین سخنرانی های ارزشمندی داشت و پیام های خوبی را منتقل کرد. می دانم که برنامه های بزرگی برای افتتاحیه و المپیک چین وجود دارد و امیدوارم این مسابقات به گونه ای برگزار شود که باعث افتخار این قاره شود.

وی افزود: اتفاقا در مدت زمان بسیار کوتاهی با آقای صالحی امیری در این بازی ها حضور خواهیم داشت و با آقای توماس باخ نیز دیدار خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان درباره تحریم المپیک زمستانی از سوی برخی کشورها گفت:

تحریم دیپلماتیک بازی‌ها غیرقابل قبول است و منشور المپیک تاکید می‌کند که سیاست نباید در این ورزش دخالت کند. کشور به ما نشان داده است که مفاد منشور را رعایت می کند و یکی از تعاملات ما در آستانه 25 سال تفاهم در ورزش شکل گرفت.

سجادی با اشاره به روابط دیپلماتیک ایران و چین گفت: تبادل نظر به عنوان موضوع همکاری مدون شده است و در حوزه ورزش و جوانان با چین همکاری خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه های این وزارتخانه برای جشن صعود تیم ملی گفت: معاونت فرهنگی و مردمی این وزارتخانه به همراه سایر مسئولان و ریاست جمهوری برنامه هایی برای برگزاری جشن صعود داشتند.

سجادی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعویق احتمالی انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هنوز اطلاعی در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن به دستم نرسیده و به زودی با صالح امیری جلسه ای خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور وبلاگ نویسان در وزارت ورزش و حاشیه گفت: وزارت ورزش و جوانان از اینفلوئنسرها دعوت نکرده و فقط ساختمان در اختیار مردم قرار گرفته است.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا در خصوص شرایط حضور تماشاگران در دیدار ایران مقابل عراق و امارات گفت: در حال حاضر شرایط حضور تماشاگران برای تیم ملی فوتبال در حال بررسی است و نتایج را اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین درباره استعفای بیژن ذوالفقارانسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس گفت: نامه استعفای بیژن ذوالفقارنسب را به آقای پولادگر تحویل دادیم تا ایشان بررسی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید