ستاد کرونا باید برای حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی تصمیم گیری کند/ تشریفات دیدار اردیبهشت ماه باید انجام شود.


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812861

خیلی از دوستانشان از فدراسیون فوتبال منصرف شده اند

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی باید ستاد تاج تصمیم گیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تاریخ برگزاری این نشست اشاره و تصریح کرد: مهمترین برنامه هیئت مدیره انجام امور فدراسیون و برگزاری دو دیدار خوب پیش روی تیم ملی است. برای تضمین ثبات و آرامش در فضای فوتبال باید منابع مالی و کمک های مالی فراهم شود. کارها باید با رویکردی منطقی و برنامه محور پیش برود.

وی در خصوص زمان تشکیل جلسه فدراسیون فوتبال گفت: از قبل مصوبه جلسه داشتیم. برای تهیه دستور کار باید تشریفات لازم برای بیستم اردیبهشت فراهم شود. به زودی جزئیات را به اطلاع همه خواهیم رساند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برکناری تعدادی از مسئولان فدراسیون گفت: بسیاری از دوستانشان استعفا داده اند. ما یک پست سازمانی تعریف شده برای برخی از دوستان نداشتیم. در پست سازمانی فدراسیون هیچ عنوانی به عنوان مشاور و … تعریف نشده بود. قراردادها تا 29 اسفند است و قبل از پایان قرارداد شرایط را به دوستان اعلام کردیم. تمامی حقوق و امتیازات تا 20 مارس به همه افراد پرداخت خواهد شد.

اصولی با اشاره به برنامه تیم ملی گفت: 5 فروردین به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رویم. طبق سیاست فدراسیون مقرر شد بازی با لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. بدین ترتیب آخرین بازی رسمی ما قبل از جام جهانی با امام رضا (ع) همراه خواهد بود. ستاد کرونا نیز باید در مورد حضور یا عدم حضور مخاطب تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید