تصمیم نهایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه توسط شورا انجام می شود/ برای فینال جام حذفی جشن رسمی خواهیم گرفت.


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834534

ما قطعا وزیر ورزش و جوانان و کارمندان فدراسیون فوتبال را قبول داریم.

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی فوتبال گفت: برای دیدار فینال این دوره از رقابت ها جشن زیبایی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیرحسین روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی فوتبال در خصوص زمان برگزاری بازی فینال گفت: این دیدار فردا از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و جلسه شورای تامین تا یک ساعت و تا یک ساعت برگزار می شود. تصمیم نهایی در این زمینه گرفته خواهد شد.» برای برگزاری مسابقه ای از آخرین سطح جام حذفی که دو سال دیگر با حضور تماشاگران برگزار می شود، نیاز به هماهنگی و مطالعات کارشناسی برای برقراری نظم و امنیت است که با تصمیم شورای تامین است.

وی افزود: بین بازی نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه آزادی تفاوت چندانی وجود نداشت و تعطیلات لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین(ع) باعث شد جلسات شورای تامین برای هماهنگی ها به تعویق بیفتد. کمبود وقت، اعلام نهایی تاییدیه ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان نهایی را به تاخیر انداخت. همچنین انتظار داریم شورای امنیت به عنوان حافظ نظم و قانون تصمیم نهایی خود را بگیرد. گزارشی از رقابت دو تیم جدید به جز استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه و حضور تماشاگرانشان در دست نیست. با این تفاسیر منتظر تصمیم نهایی هستیم تا دیدار فینال به شکل ویژه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

سرپرست مسابقات جام حذفی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: یک تا دو ساعت دیگر جلسه ای در شورای تامین تشکیل می شود و تصمیم نهایی در این زمینه گرفته می شود. امیدواریم با این تصمیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم اما تعداد آنها زیر و یا بالای 30 درصد در این جلسه اعلام می شود. شورای تدارکات عمومی تصمیم نهایی است. باید از این شورا که مسئولیت مهمی در تصمیم گیری در مورد نظم و امنیت دارد تشکر کنم. امیدوارم تماشاگران در فینال حضور داشته باشند تا از این بازی لذت ببرند.

روشنک گفت: امیدوارم با هم همکاری کنیم تا این بازی را طوری انجام دهیم که هیچکس ناراحت نشود و اتفاق بدی بیفتد. انشالله همه چیز به خیر و خوشی پیش برود تا با هماهنگی هایی که در حال ایجاد است بتوانیم بازی نساجی و آلومینیوم را به بهترین نحو انجام دهیم. هنوز اسامی میهمانان اعلام نشده است، اما اگر روال سال های گذشته باشد، قطعاً وزیر ورزش و مسئولان این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

سرمربی جام حذفی گفت: اختلاف نیمه نهایی با فینال کم بود و به دلیل محدودیت هایی که در برنامه ریزی داریم مجبور به انجام آن شدیم. به همین ترتیب ادامه دهیم. طبیعتا تعطیلات گذشته بر جلسات برای تصمیم گیری نهایی تاثیر گذاشت. این تنها چیزی بود که روند را کند کرد و امیدوارم پایان خوبی داشته باشد.

روشنک در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات مناسبی برای تیم قهرمان وجود داشت، گفت: در سال های اخیر تعطیلات مناسبی را با استانداردهای جهانی برگزار کرده ایم. جزییات را می توانید از مدیر روابط عمومی سازمان لیگ دنبال کنید اما طبق اطلاعات من برای این فینال هم مثل قبل تعطیلی در نظر گرفته شده است. سامانه فروش بلیت به زودی پس از اعلام نظر نهایی شورای تدارکات افتتاح می شود. خوشبختانه دو تیمی که هنوز در فینال جام حذفی شرکت نکرده اند به این دیدار راه یافته اند و همین امر باعث ناآرامی در مازندران و مرکزی خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در نهایت یک تیم به فینال و تیم دیگر نایب قهرمان می شود. درخواست دوستانه من از هواداران دو تیم این است که دست بالا را داشته باشند و کمک کنند تا روزی فراموش نشدنی در فوتبال کشور رقم بخورد. امیدوارم هواداران تیم های برنده و بازنده از تماشای یک بازی زیبا و جذاب لذت ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید