استقلالی ها خرید بازیکنان جدید را محدود می کنند؟

نکونام در ارزیابی عملکرد بازیکنانش در این فصل در پاسخ به اینکه قرارداد 12 بازیکن فعلی استقلال در حال اتمام است، گفت: همه بازیکنانی که در ترکیب ما هستند قطعا به دلیل مردانگی در ترکیب خواهند ماند. ساختند؛ مگر اینکه بازیکنی بخواهد برود. ما لیست خالی داریم و با مصدومیت ها و اتفاقاتی که افتاده، لیست ما جا دارد و امیدوارم بازیکنان بیشتری داشته باشیم. مثلا چطور با 19 بازیکن بزرگسال در آسیا بازی کنیم؟ امیدوارم قانون درست بشه بازیکنان ما به دلیل کار بزرگی که انجام داده اند، از همه آنها می خواهم و به باشگاه اعلام می کنم که بمانند.”

استقلالی ها خرید بازیکنان جدید را محدود می کنند؟

در عین حال سرمربی استقلال خواهان حفظ تمامی بازیکنانی است که قراردادشان در حال اتمام است و خبری از تغییر قوانین نقل و انتقالات نیست و با توجه به سیاست کلی فدراسیون جوانان، بعید به نظر می رسد که خواسته نکونام محقق شود و به احتمال زیاد سهمیه بازیکنان بزرگسال این تیم در رده 19 باقی خواهد ماند. بازخوانی لیست آبی ها نشان می دهد که در صورت حفظ بازیکنان منقضی شده، نه تنها جایی برای استقلال وجود نخواهد داشت، بلکه جواد نکونام نیز بازیکنانی را خواهد دید. در مقابل او در بیش از فهرست خود!

لیست استقلال کامل شد!

پایتخت آبی پوشان در حال حاضر به سختی فهرست حضور در نیمه دوم خود را نهایی کرده اند که شامل حضور حسین حسینی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، میلاد فاخرالدینی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی است. ، رزبه چسمی، امید حمیدی فر، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین مشاریپوف، پیمان بابایی، مهرداد محمدی، گوستاو بلانکو و آرمان رمضانی در لیست بازیکنان بزرگسال استقلال حضور دارند و آبی ها با 19 بازیکن نیمه دوم خود در تیم بزرگسالان استقلال حضور دارند. فصل و لیست آنها بدون فضای خالی.

ناشناس بودن و حساب ویژه برای اقامت 12 بازیکن

صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، امید حمیدی فر، رزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضوند، محمدحسین زواری، پیمان بابایی، امیرعلی صادقی و آرمان رمضانی 12 بازیکنی هستند که قراردادشان با استقلال ادامه دارد. فصل جواد نکونام به صراحت گفته است که می خواهد هر 12 بازیکن را حفظ کند. و در حالی که در حال حاضر نه تنها 10 بازیکن از این لیست در بین بازیکنان بزرگسال حضور دارند، بلکه محمدحسین زواری و امیرعلی صادقی نیز بازیکنان بزرگسال فصل آینده محسوب می شوند، این بدان معناست که در صورت تمدید قرارداد، تمامی بازیکنانی که قراردادشان به زودی به پایان می رسد. بله، آبی ها به طور خودکار 2 بازیکن بیشتر از قانون دارند!

مهدی پور باید برود، یمگا و میرزایی منتظرند!

جواد نکونام تیمش را از خطر دور نگه داشته است در حالی که در حال حاضر تنها مهدی مهدی پور با مصدومیت طولانی مدت از ترکیب 19 نفره استقلال دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد قراردادش تمدید شود و بعد از آن تیم استقلال برای نیم فصل اول. لیگ بیست و چهارم کنار گذاشته شد. مهدی پور در عین حال به احتمال زیاد از لیست استقلال کناره گیری می کند چرا که برای فصل آینده کوین یاماگا و رضا میرزایی منتظر صدور مجوز پزشکی برای بازگشت به لیست استقلال هستند، از جمله تمدید احتمالی قرارداد زواری و صادقی، تعداد بازیکنان مازاد. به لیست بزرگسالان استقلال 3. می رسد!

3 بازیکن جوان که سهمیه بزرگسالان می خواهند

محمدحسین زواری و امیرعلی صادقی تنها بازیکنان استقلال نیستند که از فصل آینده دیگر در سهمیه زیر 23 سال حضور نخواهند داشت، بلکه محمدرضا خالدآبادی، محمدجواد کیا و سامان تورانیان نیز از فصل آینده برای سهمیه بزرگسالان در نظر گرفته خواهند شد. فصل بر اساس قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال. هر سه بازیکن قرارداد بلندمدت با استقلال دارند و در صورت عدم جدایی (دائم یا قرضی) از استقلال در فصل آینده، تعداد بازیکنان تیم بزرگسالان استقلال (در صورت ابقای بازیکنان منقضی و کنار گذاشته شدن مهدیپور مصدوم، و یمگا اضافه شده و میرزایی) آمار را به 25 رساند یعنی آبی ها 6 بازیکن بالای سهمیه قانونی خود خواهند داشت!

و آبی ها به دنبال جذب ستاره ها هستند!

جواد نکونام در فصل گذشته بارها علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کرد و یکی از مهم ترین نقاط اختلاف نکونام و هاتیر بحث عدم جذب بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام بود. استقلالی ها که حضورشان در لیگ برتر آسیا قطعی شده است، بدون شک برای فصل آینده برای جذب بازیکنان جدید تلاش خواهند کرد و این در شرایطی است که نکونام می خواهد بازیکنان فعلی تیم خود را حفظ کند و این دو موضوع با یکدیگر در تضاد هستند. . چرا که با توجه به شرایط فعلی نه تنها جای آزاد در ترکیب استقلال برای فصل آینده وجود نخواهد داشت، بلکه حداقل جواد نکونام باید 6 بازیکن را از ترکیب خود خارج کند!

لیست احتمالی بازیکنان بزرگسال استقلال (در صورت تحقق آرزوی نکونام!)

1. حسین حسینی، 2. آرمین سهرابیان، 3. ایمان سلیمی، 4. محمدحسین مرادمند، 5. رافائل سیلوا، 6. صالح حردانی، 7. میلاد فاهرالدینی، 8. جعفر سلمانی، 9. ابوالفضل جلالی، 10. علی صادقی. جراحت)