اطلاع رسانی به موقع به مناطق در معرض خطر سیل و پیشگیری از افزایش تلفات جانی ضروری است

معاون اول رئیس جمهور خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت:

پس از وقوع سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه های اجرایی و امدادگران برای امدادرسانی به حادثه دیدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


امشب یک خبرچین در گفتگوی تلفنی با اشاره به سیل شهرستان های مشهد، فریمان و چند شهر دیگر خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان، ارزیابی مناطق سیل زده و بسیج امکانات لازم برای امدادرسانی اضطراری و اسکان مردم را ضروری دانستند. برخی از قربانیان و از دستگاه های اجرایی استان خواستند حمایت های لازم را انجام داده و در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی هر گونه نقص اقدام کنند.

وی با توجه به پیش‌بینی‌های جدید بارش باران در روزهای آینده، بر آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و کمکی مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع به برخی روستاهای در معرض خطر و پیشگیری از هرگونه خسارت جانی تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور وی همچنین ارزیابی سریع خسارات وارده به ساختمان های شهری و اموال شخصی شهروندان را پس از بازگشت به شرایط عادی ضروری دانست تا دولت اعتبارات لازم را برای جبران خسارات وارده به زیرساخت ها و اموال مردم تصویب کند.

لازم به ذکر است در این گفتگو یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی وی با ارائه گزارشی از وضعیت و شرایط سیل 48 ساعته اخیر در مشهد و چند شهر دیگر از آمادگی همه جانبه استان برای مقابله با حوادث مشابه خبر داد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها