اقدامات دیوانه وارد رژیم صهیونیستی مسیر نابودیش را هموارتر می‌کند

وزیر کشور

وزیر کشور با ناجوانمردی خواندن اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید رضی موسوی گفت: این رژیم با اقدامات جنون آمیز خود میخ های جدیدی بر تابوت خود می زند.

به گزارش خبرگزاری موج


سردار احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت mch سید رضی موسوی بیان کرد: در وصف این شهید بزرگوار همین بس که به دست بدترین دشمنان خدا و بشر به شهادت رسید. اسرائيل به شهادت رسید.

وی افزود: نفرت او به قدری در دل دشمنانش بود که دست به چنین اقدام ناجوانمردانه و وحشیانه ای زدند. محل شهادت حق این شهید بزرگوار بود; او بیش از 30 سال در نهضت مقاومت خدمت کرد و از جوانی و از روزی که خود را شناخت تا شهادت این راه را پیمود.

وزیر کشور شهید رضی را الگوی خوبی برای جوانان امروز عنوان کرد و گفت: شهید رضی تمام عمر خود را گمنام زندگی کرد اما امروز نامی آشناست.

سردار واحدی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی فکر می کند با شهادت این عزیزان می تواند محور مقاومت را تضعیف کند، فکر اشتباهی است، افزود: این رژیم با اقدامات جنون آمیز خود میخ های جدیدی بر تابوت خود می زند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تحولی را در کشور، منطقه و جهان ایجاد کرد، گفت: هر یک از شهدای ما به تناسب چنین نقشی داشتند. خون این شهید بزرگوار در کنار چندین هزار شهید فلسطینی، مطمئناً به رژیم صهیونیستی دامن می زند و هر چه زودتر سرنگون می شود.

وی در ادامه درباره شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار که امروز در قلب همه ملت ایران، منطقه، ملت‌های اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان جای دارد، به الگو و اسطوره تبدیل شده است. به گفته رهبر معظم انقلاب، مکتب سلیمانی امروز حرکت می کند و رو به جلو است

وحیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی به نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه تبدیل شده است، گفت: امروز این شهید بزرگوار مایه الهام جوانان و گروه های مردمی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان است. ما به وجود این شهید بزرگوار افتخار می کنیم و معتقدیم خون این شهید و سایر شهدا همه راه های امت اسلامی را که دشمنان مسدود کرده اند باز خواهد کرد.


آیا این خبر مفید بود؟