انجام بیش از 5 هزار و 600 مورد پایش دمای ادارات گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان حبرداد؛

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام پنج هزار و 660 مورد پایش از ابتدای اجرای طرح تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

ابوالقاسم عسکری گفت: این پروژه با محوریت قرارگاه بسیج شرکت گاز استان و همکاری واحدهای بهره برداری، حفاظت و بهینه سازی است. مصرف گاز روابط عمومی همچنان ادامه دارد و تاکنون 583 مورد اخطار و همچنین 77 مورد قطع و جمع آوری گرمایش خارجی و 12 مورد اجباری و قطعی گاز صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق جلسات هماهنگ شده نظارت روزانه در کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای استان انجام می شود و مراکز اداری، تجاری و عمومی استان باید از الگوهای مصرف بهینه گاز و دمای رفاه 18 پیروی کنند. -21 و بهینه سازی سیستم های گرمایشی.

این مسئول بیان کرد: بر اساس بخشنامه معاون اول محترم رئیس جمهور و بر اساس روال سال های اخیر مراکز اداری، تجاری، آموزشی و اجتماعی موظفند با حفظ ایمنی و بهداشت یک ساعت قبل از شروع به کار سیستم گرمایشی خود را روشن کنند. مصرف بهینه گاز. یک ساعت قبل از پایان کار خاموش شود و تاسیسات گرمایشی در تمام تعطیلات خاموش شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به تشریح برخی از تخلفات مراکز اداری، تجاری و عمومی پرداخت و افزود: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، استفاده از تجهیزات غیرمجاز مانند تجهیزات گرمایشی خارجی و … هشدار می دهد. در مرحله اول صادر می شود و در صورت عدم اجرای آن منجر به اعمال قانون می شود و در این رابطه 77 مورد گرمایش خارجی مستثنی و جمع آوری شده است.

ابوالقاسم عسکری بازرسی ها و نظارت بر مصرف بهینه در سطح استان را به 2 سطح عمومی و تخصصی تقسیم کرد و گفت: با همکاری ادارات گاز با محوریت پایگاه مقاومت بسیج، نظارت کلی در سطح استان انجام می شود. و نتایج روزانه در سامانه مربوطه ثبت می شود همچنین در حوزه تخصصی اکیپ های متشکل از بازرسی ناحیه، شرکت گاز استان و شرکت توزیع برق بر ادارات کل نظارت می کنند.



آیا این خبر مفید بود؟