اولین بمب نقل و انتقالات استقلال خنثی شد

اولین بمب نقل و انتقالات استقلال خنثی شد

اولین بازیکنی که استقلال برای حضور در لیگ بیست و دوم به خدمت گرفت کسی جز سجاد شهبازادا نبود. قبل از اینکه مدیران باشگاه استقلال با ریکاردو سا پینتو به توافق برسند، مهاجم شماره 10 آبی ها با مصطفی آجورلو پای میز مذاکره نشست و قراردادش را امضا کرد تا در یک حادثه عجیب این بازیکن را قبل از جذب سرمربی به زمین بیاورند!

سا پینتو پس از حضور در استقلال و بررسی شرایط، قصد داشت شهبازادا را در شرایط مسابقه محک بزند و او را در 3 بازی ابتدایی فصل در ترکیب اصلی استقلال قرار داد، اما عملکرد ضعیف سجاد شهبازادا خیلی زود او را به نیمکت استقلال و آبی ها تنزل داد. مهاجم شماره 10 جایگاه خود را در یازدهم از دست داد. او در 16 بازی اخیر استقلال شهبازا تنها 4 بازی تجربه در ترکیب اصلی را دارد و در 9 بازی به عنوان یار تعویضی وارد آبی پوشان پایتخت شد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تعداد گل و پاس گل. صفر است او می خورد .

کیلومترها دورتر از روزهای رویایی

سجاد شهبازاده با زدن 20 گل و 4 پاس گل در 20 بازی لیگ موفق به کسب کفش طلا شد. شهباززاده در حالی موفق به ثبت این آمار شد که تا پایان هفته شانزدهم موفق به زدن 13 گل و 3 پاس گل شد و حتی فصل گذشته که در مجموع 5 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند، توانست در تیم سپاهان مثمر ثمر باشد. پایان هفته شانزدهم. 2 گل و 1 پاس گل قبل از شروع هفته هفدهم.

شهباززاده علیرغم درخشش در سپاهان، نتوانست روزهای خوب خود در لیگ بیست و دوم را در لباس طلایی اصفهانی ها در استقلال تکرار کند و حتی نتوانست عملکردی مشابه دوران اوج خود در استقلال داشته باشد، به همین دلیل خیلی زود به عنوان بازیکن مازاد در استقلال لقب گرفت. بازار نقل و انتقالات زمستانی

ساپینتو این بازیکن را نمی خواهد

ریکاردو ساپینتو در نشستی با مدیران باشگاه استقلال سرانجام اسامی 2 بازیکن لیست مازاد خود را اعلام کرد. عزیزبک امانوف و سجاد شهبازاده. سرمربی استقلال آمانوف را از نظر تاکتیکی بازیکنی غیرقابل قبول دانست و این هافبک ازبکستانی را به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های تاکتیکی مازاد اعلام کرد، اما جالب اینجاست که حضور شماره 10 آبی ها در لیست بازیکنان مازاد، مهاجمی که با هیاهوی فراوان به استقلال بازگشت اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

این در حالی است که سجاد شهبازادا دیگر در فکر ساپینتو نیست چرا که او همچنان درگیر تمرینات آبی هاست اما گفته می شود در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکن جدید با توجه به تکمیل لیست بازیکنان استقلال. شهباززاده چاره ای جز جدایی ندارد و به نظر می رسد با توجه به روزهای ناموفقی که در نیم فصل اول سپری کرد، شماره 10 آبی ها نیز به دنبال فضایی جدید است و باید دید کدام تیم را برای ادامه انتخاب خواهد کرد. از دوران فوتبالی او به سجاد شهبازادا یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید