ایران حق پاسخ متقابل به ترورها را به رسمیت می‌شناسند

رئیس شورای اسلامی شهر:

به گفته رئیس شورای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران و همه حامیان مقاومت اسلامی حق تلافی در برابر حملات را به رسمیت می شناسند و از انگیزه دوگانه رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری موج


محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس وی در نطق پیش از دستور خود گفت: فرا رسیدن ماه رجب را به ملت شریف ایران تبریک می گویم. امیدوارم بتوانیم از فضیلت های دو ماه رجب و شعبان برای تزکیه نفس استفاده کنیم و ما کارکنان به خود یادآوری کنیم که گره گشایی، شنیدن خواسته های مردم و آسان کردن زندگی آنها وظیفه اصلی ماست و خدمت به این مردم وظیفه ماست. عبادت در مقام مسئولیت از مردم عزیز می خواهم برای موفقیت روزافزون خدمتگزاران خود در تمامی پست های مسئولیت دعا کنند تا آنها را در موقعیت شرم آور قرار ندهیم.

وی در ادامه گفت: من نیز فرارسیدن سالگرد حادثه پلاسکو را گرامی می دارم و شهادت جمعی از آتش نشانان دلاور و دلیر را در این حادثه جانسوز تسلیت می گویم و به خانواده هایی که این گونه جوانان فداکار را تربیت کردند، افتخار می کنیم. شهدای پلاشکو مانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ جان مردم از خود گذشتند و جایگاهی مشابه آنها داشتند. من واقعا از تلاش شبانه روزی آتش نشانان در سراسر کشور قدردانی می کنم.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: همچنین شهادت جمعی از مستشاران نظامی شجاع و مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوریه تحت نظارت رهبر معظم انقلاب، جان برکفان بود نیروهای مسلح اینجانب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده این دلاورمردان تسلیت عرض می کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: حقیقت این است که شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در میدان و عقب نشینی آنها از همه ادعاهای پوچ که درباره عملیات نظامی در غزه و حماس مطرح کردند، آنها را به سمت تروریسم سوق داد که عادت همیشگی آنهاست. آنها می خواهند با ترور حیثیت از دست رفته خود در نوار غزه و شکست جبران ناپذیر عملیات 7 اکتبر را بازگردانند. اما این کشتارها هرگز نمی تواند نقاب بر شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: جمهوری اسلامی ایران و همه آسیب دیدگان مقاومت اسلامی حق مقابله با این حملات را به رسمیت می شناسند و با انگیزه مضاعف از رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد.

قالیباف ادامه داد: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره بر قائم 100 را به ملت ایران تبریک می گویم چرا که با این اقدام گام بزرگی در توسعه صنعت فضایی کشور برداشته شد و اولین ماهواره بر سوخت جامد ایرانی توانست پرتاب ماهواره ایرانی به مدار 750 کیلومتری برای اولین بار همه این دستاوردها یک رویداد تاریخی برای صنعت فضایی کشور محسوب می شود و مردم می توانند در آینده نزدیک شاهد مزایای این تحولات باشند.

کلیباف در پایان گفت: خداوند به همه شما جوان ایرانی و برادران پاسدار عزیز سپاه افتخار بیشتری عنایت فرماید که برای عزت ایران عزیز تلاش می کنید. لازم است از رسانه ها به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست کنیم که اهمیت این واقعه تاریخی را به نحو شایسته برای مردم تبیین کنند تا همه به ویژه ما مسئولان بدانیم که اگر به سنت های الهی و اعتماد به مردم به ویژه جوانان می توانیم کارهای شگفت انگیزی انجام دهیم


آیا این خبر مفید بود؟