بازدید وزیر کشور از روستای حاجی آباد بیرجند/ گفتگوی چهره به چهره با مردم


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917989

وزیر کشور در بدو ورود به خراسان جنوبی به روستای عقب مانده و کمتر توسعه یافته حاجی آباد بیرجند رفت و از نزدیک با اهالی این بخش دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقاحمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم لحظاتی قبل از ورود به استان به روستای عقب مانده و کمتر توسعه یافته حاجی آباد در حاشیه شهرستان بیرجند رفت و از نزدیک با اهالی آن منطقه دیدار و گفتگو کرد.

نبود فضای آموزشی و بهداشتی، توجه بیشتر به ایجاد فضای سبز و همچنین تامین زیرساخت ها در این منطقه از جمله سرویس بهداشتی از مهمترین خواسته های مردم حاجی آباد بود.

مردم روستای حاجی آباد بیرجند با اشاره به مشکلات عدیده این منطقه خواستار رفع مشکل رفت و آمد و رفت و آمد شدند. مردم همچنین از نبود فاضلاب در حاجی آباد بیرجند گلایه داشتند و خواستار واگذاری زمین برای مسکن مهر شدند.

به گفته مردم، در این منطقه زمین کافی برای ساخت خانه و واگذاری زمین به متقاضیان وجود دارد. مردم همچنین از کرایه بالای منازل ولسوالی و محله گلایه داشتند و خواستار رسیدگی وزیر کشور به این مشکل شدند.

در ادامه مردم به جمعیت زیاد و متمرکز در حاجی آباد اشاره کردند و گفتند: این محله پارکی برای تفریح ​​نوجوانان ندارد و روستای حاج آباد از کمبود 40 کلاس درس رنج می برد به همین دلیل می خواهیم مدرسه ای در این شهر احداث کنیم. این رابطه

در این بازدید چند تن از مدیران استانی و شهرستانی نیز وزیر را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید