بازرگرمی از پرسپولیس به نام فرهاد مجیدی؟

در خبر ذکر شد؛ ملاپا، مهاجم سرشناس اتحاد کلبا با فرهاد مجیدی به مشکل خورد و مجبور شد قراردادش را با این تیم فسخ کند و برود. فرهاد مجیدی برای پرکردن جای خالی این بازیکن دو گزینه را در نظر دارد.

به گزارش روزنامه الخلیج، گزینه اول مجیدی مهاجم ایرانی و گزینه دوم او مهاجم آفریقایی است که در لیگ ترکیه بازی می کند. پیش از این از لوکادیا به عنوان یکی از گزینه های فرهاد مجیدی برای جانشینی ملاپا نام برده می شد که روزنامه الخلیج آن را رد کرد.

اتحاد کلبای مجیدی در فصل جاری لیگ امارات خیلی خوب شروع کرده است اما در هفته های اخیر نتایج این تیم چندان جالب نبوده است.

قبلا نوشتیم؛ سرمربی سابق استقلال که این روزها در الاتحاد کلبا حضور دارد به دنبال تقویت تیمش در بازار زمستانی است و در همین راستا شایعات مختلفی مبنی بر علاقه او به خرید بازیکن ایرانی به گوش می رسد. این در حالی است که فرهاد مجیدی علاقه ای به خرید بازیکن از باشگاه سابقش استقلال ندارد.

شنیدیم فرهاد مجیدی دوست ندارد تیم ساپینتو قهرمان نشود و به همین دلیل قصد خرید بازیکنی از استقلال را ندارد. مجیدی جایگاه ویژه ای در بین هواداران استقلال دارد و به خوبی از این وضعیت آگاه است و به دوستان و نزدیکانش گفته است که هرگز به دنبال تضعیف یا تضعیف تیم ساپینتو نیست. فرهاد مجیدی در عمل قصد دارد نشان دهد که به استقلال علاقه دارد و بر همین اساس چشم خود را به روی آبی پوشان بسته است.

با این حساب شنیده ایم که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس و شاگردان یحیی گل محمدی در لیست خرید فرهاد مجیدی یا حتی در گزینه خرید حضور ندارند. ظاهرا شهریار موگانلو تنها بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران است که توسط کولبا سرمربی اتحاد مورد توجه قرار گرفته است اما باشگاه سپاهان به وضوح مخالف این انتقال است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که علی کولی زاده و امیرحسین حسین زاده دو بازیکن شارلوا نیز مورد توجه کولبا سرمربی اتحاد قرار گرفته اند اما هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید