بازگشت ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال

دادستان بهبهان خبر داد؛

دادستان عمومی و انقلاب ناحیه بهبهان گفت: 130 هکتار از اراضی ملی این ناحیه در پرونده معروف به «کوهاری» به وزارت دارایی بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد ضیایی روز یکشنبه در خصوص این پرونده گفت: در پرونده موسوم به شکار کوه در منطقه پشکر 130 هکتار از اراضی طبیعی و بکر اطراف سد مارون (منطقه پشکر) تحویل بیت المال شد. بازگردانده شد

وی گفت: منطقه پشکر یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان بهبهان است. افراد سودجو در سال های اخیر با نفوذ در برخی ادارات و موسسات اقدام به اخذ اسناد رسمی کرده اند.

ضیایی تصریح کرد: با اعاده دادرسی و رای صادره از شعبه سوم دادگاه عمومی اسناد صادره باطل شد.

ایجاد انبار اختصاصی در بنادر جنوب خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در دیدار با دادستان ماهشهر، بندر امام (ره)، آبادان و مدیران کل گمرکات و تعزیرات حکومتی استان بر تسریع در توزیع کالاهای رها شده و رسوبی در بنادر و گمرکات تاکید کرد.

صادق جعفری چقانی بر تسریع در ترخیص کالا از بنادر و جلوگیری از اتلاف ثروت تاکید کرد و افزود: مقرر شد انبارهای جدید توسط سازمان اموال در بنادر جنوب استان ایجاد شود.

وی گفت: با توجه به نظرات کارشناسان و در راستای حفظ سلامت مردم، بخشی از کالاهای واریز شده در هفته جاری توسط مراجع قانونی معدوم و انبارها تخلیه می شود.



آیا این خبر مفید بود؟