بازی Assassin’s Creed با اسم رمز Red تغییر نام داد، رونمایی رسمی اواخر این هفته، تاریخ انتشار لو رفت.

بازی Assassin's Creed با اسم رمز قرمز بود و اکنون با نام Assassin's Creed Shadow شناخته می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


طبق اعلام رسمی یوبی سافت در 15 می، نام رمز Assassin's Creed Red به طور کامل فاش خواهد شد و همچنین کد رنگ آن حذف خواهد شد. در عوض، اولین بازی Assassin's Creed که در ژاپن ساخته شد، اکنون Assassin's Creed Shadows نام دارد. تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر 2024 گزارش شده است.

افتتاحیه روز پنجشنبه ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می شود و اولین نمایشگاه این برند به بازی Assassin's Creed Shadows خواهد بود. یوبی سافت اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر نکرده است، اما طرفداران کنجکاو هستند که آیا از انتشار آن بر روی کنسول های نسل قبلی خودداری کنند.

با توجه به داده‌های فهرست فروشگاه یوبی‌سافت، به نظر می‌رسد این بازی برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5 و Xbox Series X|S با صرف نظر از Xbox One منتشر خواهد شد. با این حال، یکی از منابع داخلی ادعا می کند که این بازی برای PS4 نخواهد آمد. به احتمال زیاد با ارائه اولین تریلر رسمی بازی، تاییدیه بازی را روی پلتفرم ها دریافت خواهیم کرد.

Assassin's Creed Shadows در سال 2022 منتشر شد و داستان آن در ژاپن فئودال اتفاق می افتد. با توجه به مضمون مخفیانه این فرنچایز، یک بازی در ژاپن با شخصیت‌های نینجا مانند به نظر می‌رسد یک تناسب طبیعی باشد. توسعه بازی Assassin's Creed Shadows نیز توسط تیم مسئول Assassin's Creed Odyssey هدایت می شود. سال گذشته شخصیت اصلی بازی ظاهراً از طریق یک بنر پروفایل در پروفایل لینکدین نویسنده یوبی سافت فاش شد.

یوبی سافت در حال توسعه چندین بازی دیگر از این سری است، از جمله Assassin's Creed Jade مبتنی بر موبایل در چین و بازی Mage-oriented Assassin's Creed با کد Hexe.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها