تجلیل از ایمن کاران نمونه توزیع برق استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی وی با اشاره به لزوم حفظ نیروی انسانی و تجهیزات ایمنی برای دستیابی به اهداف، خاطرنشان کرد: رعایت انضباط اداری، آراستگی محیط کار و پوشش مناسب و ایمن به عنوان شاخص و رفتار ایمن، جلب اعتماد شهروندان در خدمات ارائه شده این امر با این واقعیت همراه است که در دراز مدت، اولویت دادن به اصل ایمنی، سرعت و دقت در فعالیت، ما را در دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت یاری می کند.

محمود محمودی با اشاره به اینکه اعتقاد به ایمنی و پیشگیری از حوادث و توسعه فرهنگ ایمنی به عنوان یک اصل مهم در اجرای فعالیت هاست، افزود: سرعت عمل، ارتقای مهارت ها، رعایت نکات ایمنی و حفاظت ابزار و تجهیزات از مهمترین عوامل انتخاب نمونه هستند. این یک اقدام ایمنی است و رعایت این ملاحظات سلامت همه پرسنل را تضمین می کند.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای مسئولیت های اجتماعی در سال گذشته 19 تفاهم نامه چند جانبه ایمنی را با دستگاه های اجرایی استان منعقد کرده است.

محمودی بابیان اینکه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در تمامی زمینه ها ممتاز هستند، اضافه کرد: کسب عنوان واحد نمونه خدمات کشوری در سی و پنجمین جشنواره ملی شکرگزاری توسط شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و کسب رتبه های برتر در 30 شاخص ویترین توانیر. زحمات همکاران ما

رئیس هیئت مدیره کارکنان ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت حرفه ای استان مرکزی گفت: تقویت و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی که همان نظام باورها و ارزش های مشترک یک سازمان است بسیار ضروری است. امنیت شغلی.

وی افزود: توجه به این موضوع باعث ارتقای سلامت نیروی انسانی شاغل در سازمان می شود.

ابوالفضل تکلو بیان کرد: مواردی مانند ایمنی محیط کار، کاهش حوادث شغلی و بهداشت حرفه ای برای پیشگیری از بیماری های شغلی و مشکلات زیست محیطی و بررسی میزان آلودگی های صنعتی از جمله مواردی است که قابل برجسته سازی و بررسی است، افزود: تعیین صلاحیت ایمنی. پیمانکاران و افسران ایمنی خود بازرسی در زمینه ایمنی ضروری است و تأثیر روش ها و سیستم های مدیریتی در ارتقای سطح ایمنی و بهداشت است.

نوری معاون دفتر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت توانیر شعار جهانی بهداشت حرفه ای امسال را «مطمئن شوید محیط کارتان در شرایط اقلیمی ایمن و سالم است» را تلاش کارکنان این شرکت به ویژه عوامل عملیاتی عنوان کرد. و برقکارها، مهم هستند و رعایت نکات ایمنی باید همیشه در راس فعالیت های کارکنان باشد.

معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه برق یکی از پدیده هایی است که دیده نمی شود و باید در کار با آن دقت بیشتری کرد، افزود: نقش آموزش، نظارت و تجهیزات ایمنی فردی و گروهی و مواد مصرفی بسیار ضروری و موثر بوده و در بروز حوادث نقش پیشگیرانه دارد و دو عامل خودکنترلی تمرکز و حفظ هوشیاری مداوم نقش مکمل در حفظ ایمنی و سلامت افراد دارد و مسئولیت پذیری را تقویت می کند. این عوامل

محمد مرادی اهمیت نظارت تیم اجرایی در کنترل و نظارت بر شرایط و مراحل کار را مورد بحث قرار داد و گفت: در سال گذشته 20 هزار ساعت کار آموزش ایمنی و پایش ایمنی توسط سرپرستان و سرپرستان تیم اجرایی انجام شد که این امر ناشی از مسئولیت آنها در روند انجام کار بسیار مهم و حیاتی است و باید در تمامی مراحل انجام کار در کنار تیم اجرایی حضور داشته باشند و با دیدی دقیق بین فعالیت ها نظارت لازم را انجام دهند.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تمام حوادثی که رخ می دهد ناشی از سهل انگاری است و باید موارد ایمنی را به یکدیگر گوشزد کنیم نه سهل انگاری.

علی عزیزآبادی با بیان اینکه مهارت آموزی و آموزش صحیح عوامل اجرایی محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است، افزود: افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران بسیار موثر و مفید بوده و نقش مهم و بازدارنده ای در صنعت برق دارد. پیشگیری از حوادث

در این مراسم به 95 نفر از کارگران حوزه عملیاتی، مدیران عملیات، رانندگان، سرپرستان، مدیران و معاونین ایمنی ممتاز و همچنین کادر اداری نمونه در سال 1402 حوزه ستادی و ادارات توزیع نیروی برق شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها