پرونده ساختمان های عمومی پرخطر استان مرکزی نیاز به ثبت در استان دارد/ پاساژ طلایی اراک باید سریعتر ایمن سازی شود


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842290

اهل الامام گفت: ثبت ساختمان های با اولویت ساختمان های عمومی پرخطر باید در استان های شهرستان های استان مرکزی ثبت شود تا حرکتی به نفع مردم در آن استان آغاز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: تصادفات در برخی ساختمان ها و اماکن عمومی و خصوصی اگرچه در کشور اتفاقی است اما عوامل متعددی دارد که یکی از آن ها فساد و دعوا است که باید قاطعانه به آن توجه کنیم. “معضل برجسته بود.

محصل الائمه گفت: حادثه کلانشهر آبادان حادثه دردناکی است که دولت تمام توان خود را برای رفع مشکلات انجام داده است و آمادگی داریم تمام ظرفیت های لازم را در استان مرکزی برای رفع مشکلات بسیج کنیم. از این حادثه

وی ادامه داد: همه صاحبان ساختمان های خطرناک قطعا مسئول هستند و پاسخگو خواهند بود و منتظر حادثه نخواهیم بود و باید با سرعت موثر به سمت این ساختمان ها برویم.

استاندار مرکزی گفت: تشکیل پرونده ساختمان های با اولویت ساختمان های عمومی پرخطر باید در استان های شهرستان های استان مرکزی تشکیل شود تا حرکتی به نفع مردم در این استان آغاز شود.

اهل الائمه افزود: برخی از کلینیک ها و مجتمع های درمانی این استان شرایط مناسبی ندارند و برخی خدمات اولیه در آنها ارائه نمی شود و لازم است بخشی از درآمد این اماکن برای آسایش مردم هزینه شود. “

وی ادامه داد: گردنه طلایی اراک و تمامی نقاط پرخطری که همه مردم نسبت به ناامنی آنها هشدار داده اند باید هر چه سریعتر ایمن سازی و ساخته شود.

اهل الامام گفت: استان مرکزی متولی اجرای وظایف و دستگاه های اجرایی و حقوق بشر است و شهرداری ها متولی این موضوع هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نمی شود.

استاندار مرکزی گفت: حادثه در کلانشهر آبادان دغدغه جدیدی برای مدیران، ناظران و مالکان ساختمان است که در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند و همه باید از این حادثه درس بگیرند.

اهل الامام گفت: وقوع این حوادث باعث می شود کشور در حوزه ایمنی و پیشگیری از حوادث چند گام به جلو بردارد و پس از وقوع این حوادث کارکنان به دنبال تنظیم اسنادی هستند که عملکرد خوبی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: اخطارهای کتبی از سوی مسئولان امر صحیح است و لازم است آتش نشانی و مقامات مسئول در قالب تشریفات اداری و صدور اخطار به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید