تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به خبرنگاران و اهالی رسانه

خبرنگاران، مدیران و فعالان رسانه‌ای که دارای پرونده در سامانه جامع رسانه هستند، می‌توانند از امروز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه برای خرید کتابی به ارزش یک میلیون تومان به سامانه مذکور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


خبرنگاران، سردبیران، مدیران مسئول و همچنین خبرنگاران غیر شاغل با سابقه خبرنگاری در سامانه جامع رسانه می توانند از امروز یکشنبه 3 اردیبهشت 1403 با مراجعه به سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب. (book.icfi .ir) برای تهیه کتاب برای خرید کتاب به مبلغ یک میلیون تومان.

بر اساس این گزارش، بر اساس هماهنگی های انجام شده با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اعتبار خرید کتاب برای خبرنگاران و اصحاب رسانه یک میلیون تومان است که از این مبلغ 500 هزار تومان است. توسط خبرنگار متقاضی آورده می شود، 400 هزار تومان از معاونت امور رسانه و تبلیغات و 10 درصد مابقی از محل تخفیف ناشر پرداخت می شود.

خبرنگاران، مدیران و سردبیران مسئول رسانه و خبرنگاران غیر شاغل که دارای سابقه خبرنگاری مورد تایید در سامانه جامع رسانه کشور هستند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب (book. icfi.ir) سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را خریداری کنند. . کتاب به مبلغ یک میلیون تومان.

یارانه مذکور که پس از ایجاد سبد خرید به صورت خودکار اعمال می شود، به عنوان «اعتبار خرید» به کد ملی خبرنگاران متقاضیان واریز می شود و تنها برای خرید از قسمت مجازی نمایشگاه کتاب قابل استفاده است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها