تلاش کارخانجات و کارگران استان کرمان برای کمک به سیل زدگان


ساعت: 10:02
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887811

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مطرح کرد؛

سید روح الله نیکخواه گفت: 4 دستگاه لودر از کارخانه فروآلیاژ و مس شهید بهنار کرمان به شهرهای رباط و بگین اعزام شده که هم اکنون مشغول به کار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید روح الله نیکخواه مسئول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «راه آرمان» تاکید کرد: هر زمان که در استان بحرانی ناشی از بلایای طبیعی رخ می دهد، کارخانجات سراسر استان برای حل این مشکل همگام با سپاه تلاش می کنند. و مقاومت بسیج کارگری پایه در سطح این کارخانجات خود ابتکاری برای کمک گرفتن از مردم و کارگران در سطح کارخانه های زیرمجموعه است.

وی ادامه داد: در سیل ابتدای سال که جنوب کرمان را در بر گرفت، بسیج کارگری از مواد غذایی گرفته تا تامین اقلام اولیه منزل و حتی لوازم نجات منازل از سیل در سیلابی که ادامه دارد بسیار خوش درخشید. شرکت مس رفسنجان با حضور در منطقه خوش درخشید و کمک زیادی به رفع مشکلات مردم و تخلیه منازل از گل و لای ناشی از سیل کرد اما کمک این گروه در کنار خدمت خالصانه جهادی کافی نبود. گروه ها، نیروهای بسیج مردمی، امکانات دولتی و بخش خصوصی.

این مسئول بسیج کارگری ادامه داد: با توجه به تمامی تجهیزاتی که ارسال شده اما همچنان کمبود وجود دارد به همین دلیل با کارخانه های استان تماس گرفتیم و اعلام کردیم که در حد توان کمک کنند. موارد آماده شده و ادامه خواهد داشت. ایناهاش.

روح الله نیکخواه همچنین اذعان داشت: 5 دستگاه کف شوی برای کمک به مردم سیل زده شهرستان های رباط و باغین خریداری و اهدا شد.

وی ادامه داد: 4 دستگاه لودر از کارخانه فروآلیاژ و مس شهید باهنر کرمان به شهرهای رباط و باگین اعزام شده که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

این مسئول بسیج کارگری گفت: تاکنون مبلغ 100 میلیون ریال از کارگران واحدهای تولیدی جمع آوری شده که در اختیار سپاه قرار گرفته است تا در صورت لزوم هزینه کند.

سید روح الله نیکخواه اذعان داشت: یکی از واحدهای کوچک ما که از صنایع کوچک شهرک رابر محسوب می شود نیز موتوری با پمپ بنزین برای ارسال به شهرک سیل زده رفسنجان اهدا کرد که آماده ارسال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کمک ها در مرحله اول است و جمع آوری آنها ادامه دارد. با وجود اینکه بسیاری از واحدها اعلام آمادگی کرده اند، ما میزان مورد نیاز را به آنها اعلام کرده ایم، بنابراین به محض تایید ارسال، اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی

دیدگاهتان را بنویسید