تلکیف بخش زیادی از پروژه‌های ناتمام سالیان قبل را این دولت مشخص کرد

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی:

وزیر فرهنگ و رهبری گفت: در سه سال گذشته بسیاری از شکست‌های گذشته جبران شده و تکلیف بسیاری از پروژه‌های برجسته و مراحل باقی‌مانده مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری موج


محمدمهدی اسماعیلی عصر چهارشنبه در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی شهيد دستغيب به عنوان قديمي ترين كتابخانه عمومي فارس از اينكه اين مراسم فرخنده يعنى خيلى خرسند است. بازگشایی و راه اندازی مجدد این کتابخانه عمومی در اردیبهشت شیراز انجام شد و در روز بزرگداشت احمد بن موسی در سومین حرم اهل بیت، تلاش زیادی برای تحقق این امر و با حمایت های فراوان صورت گرفت. و اقدامات بعدی کتابخانه دستغیب آماده بازگشایی شد.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی وی خاطرنشان کرد: این مجموعه فرهنگی در یک جغرافیای مهم تاریخی، فرهنگی و مذهبی یعنی حرم شاهچراغ و محور تاریخی زندیه در دسترس مردم است و در عین حال مزین به نامی است. شهید والامقامی که حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران است. و علاوه بر این که او نویسنده ای خوش بیان و خوش خط بود، اطلاعات دینی زیادی از آن در ذهن داریم. کتاب های او

اسماعیلی گفت: در سفر استانی به فارس تلاش کردیم مجوز تاسیس کتابخانه مرکزی شیراز را به ثبت برسانیم اما در نهایت طی مذاکرات و با پیگیری های مستمر و با مساعدت وزارت نفت. 2500 میلیارد ریال از وزارت نفت دریافت شد و 1000 و 500 میلیارد ریال از محل تولید به این منظور اختصاص یافت و به زودی عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی و تالار مرکزی این شهرستان آغاز و به مردم فرهنگ دوست شیراز به عنوان یک پروژه مهم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقداماتی که در استان فارس با همدلی مسئولان استانی و تلفیق حکمرانی خوب در حوزه فرهنگی انجام شده است، گفت: جای بسی خرسندی است که یکی از بهترین مدیران فرهنگی کشور در رأس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.» استان فارس است که با جدیت و پیگیری مستمر اهداف و مأموریت های محوله را انجام می دهد.

اسماعیلی در پایان گفت: در سه سال گذشته بسیاری از معوقات و پروژه های بلاتکلیف و گام های عقب مانده جبران شده و امیدواریم در آینده گام های بعدی برداریم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها