تکرار یک خاطره تلخ در استقلال

تکرار یک خاطره تلخ در استقلال

اتفاق تلخی که برای ستاره فرانسوی در تمرین استقلال رخ داد باعث نگرانی همه اعضای خانواده استقلالی و هواداران فوتبال شده است. یاماگا در تمرین روز دوشنبه استقلال بر اثر برخورد با کفش امید حمیدی فر مصدوم شد و در ادامه راهی بیمارستان شد. او از شوک ضربه بیهوش بود. بخشی از ماهیت این بازی محبوب این است که همیشه خطر آسیب وجود دارد، اما هر انسانی با وقوع چنین حوادثی ناراحت می شود.

همه امیدواریم یاماگا هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و به میادین بازگردد و البته در این مقطع باشگاه استقلال و همه فوتبال دوستان باید به وظیفه خود در قبال او عمل کنند. امیدواریم اتفاقات تلخ گذشته در مورد این ستاره فرانسوی تکرار نشود اما زمانی که گزارش شد امید حمیدی فر به دلیل این دیدار در وضعیت روحی خوبی قرار ندارد و برخی این موضوع را به حذف ستاره فرانسوی تعبیر کردند. نام او از لیست استقلال، خاطره تلخ قدیمی ناخودآگاه برای همه زنده شد.

خیلی دور نیست که در همان باشگاه استقلال درگیری بین آرمین سهرابیان و لئاندرو پادوانی رخ داد. مدافع برزیلی سلامتی خود را از دست داده و همچنان روی ویلچر است، بدتر از آن اینکه باشگاه استقلال به تعهدات خود در قبال او عمل نکرده و ما همچنان شرمنده این اتفاق هستیم…

بعد از این اتفاق سهرابیان از استقلال جدا شد و از قضا حالا دوباره بازیکن این تیم شده است. اتفاقی که در 14 اسفند 1394 در اهواز در بازی استقلال و فولاد افتاد و درگیری در جریان بازی و بقیه ماجرا.

تنها تفاوت حادثه فعلی با آن حادثه این است که در تمرین استقلال رخ داد و یاماگا اکنون در بیمارستان تهران بستری است. یک مدافع خارجی و باز هم بازیکنی که بعد از این اتفاق باشگاه را ترک کرد.

امیدواریم یاماگا به زودی سلامتی خود را پیدا کند. چشم مهم ترین عضو بدن است و در اینجا هیچ معنایی برای دوران حرفه ای بازیکن ندارد، آنچه مهم است سلامتی و ادامه زندگی اوست. امیدواریم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود تا تمام شباهت های دو اتفاق در زمستان به فاصله 6 سال با پایانی مشابه تمام نشود…