حماسه ۹ دی روز اتصال امت و ولی‌فقیه است

مسئولیت نماینده وکیل در سپاه کرمانشاه:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه 18 آذر را روز پیوند امت و ولی فقیه دانست و گفت: دشمن نقطه اتصال امت و ولایت را مشخص کرده است. در اغتشاشات سال 2008، اما مردم با حضور خود این توطئه را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج


حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز شنبه در گرامیداشت چهاردهمین سالگرد حماسه 9 D که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، افزود: دشمن دریافته است که امت واحده استانی شکست ناپذیر است و اگر بتواند نقطه ارتباط با امام را قطع کند می تواند نابود کند. نظام و در نتیجه هشت ماه بلاتکلیفی و با عوامل درونی فریب خورده خسارات مادی و معنوی را تدارک دیدند، اما با حضور مردم نقشه آنها شکست خورد.

وی با بیان اینکه مردم در حماسه 18 آذر بار دیگر با نظام اسلامی و رهبرشان صحبت کردند و فضای غبارآلود آن زمان را روشن کردند. نماد اعتماد مردم به نظام، روز هوشیاری و بصیرت، روز شناخت دوست و دشمن است که مردم ایران اسلامی به جهانیان اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد با دین آنها مقابله کند، با آن روبرو خواهد شد. تمام تو مقدس هستی

رئیس دفتر نهاد نمایندگی فقه ارتش حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با تاکید بر اینکه حرکت خودجوش میلیونی مردم در روز نهم در پاسخ به کلام نورانی امام راحل در حمایت از مرجعیت بود گفت: مردم استان کرمانشاه یک روز به صحنه آمدند. پیش از این برای پاسخگویی به این فرمایش امام راحل آمدند تا حمایت خود را از ولی فقیه اعلام کنند و این در شرایطی است که مردم ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما بحث حفظ پرچم امام حسین(ع) ع)، دین، قرآن و ولی فقیه را شامل می شود، همه مشکلات حل می شود. آنها زندگی میکنند

حجت الاسلام جلیلیان در بخشی دیگر از سخنان خود بر مشارکت حداکثری مردم در 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: راهبرد اصلی دشمن در این انتخابات ناامید کردن مردم است. مردم، مشارکت را کاهش دهند، از جریان غربی حمایت کنند و آنها را منزوی کنند، این یک روند انقلابی است و مردم می توانند با مشارکت حداکثری خود و انتخاب افراد شایسته و شایسته این طرح ها را خنثی کنند.

او راهبرد اصلی نظام در این زمینه است انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را برشمرد و گفت: مردم حق دارند در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند اما اگر می خواهیم مشکلات کشور و استان را حل کنیم و اگر به دنبال افق روشن برای کشور هستیم باید انتخاب کنیم. نخبگان با دانش و تجربه منجر به رشد و توسعه کشور می شوند.



آیا این خبر مفید بود؟