سپاه ولی امت و چشم تیزبین امنیت در حفظ مرزهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813529

یدالله موحد گفت: بحمدالله در حوزه امنیتی، سپاه توانسته وظیفه خطیر و خطیر دفاع از انقلاب و تامین امنیت داخلی را انجام دهد و در حوزه تهدیدات نرم نیز سپاه قاطعانه از کشور دفاع می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمان عصر امروز، سران قوه قضائیه استان کرمان به مناسبت هفته پاسدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان ثارالله دیدار کردند.



یدالله موحد رئیس قاضی استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته پاسدار گفت: این نهاد برای ایستادگی در مقابل دشمن ایجاد شده است.



وی ادامه داد: بر این باور نیست که بسیج مردمی برای عقب راندن دشمن و همه نیروها و ابرقدرت های بین المللی، نیروهای منطقه ای بتوانند با هم درگیر شوند، دشمن را از مرزهای کشور و جمهوری اسلامی خارج کنند و از ایران به طور کامل دفاع کنند.


رئیس قاضی استان کرمان تاکید کرد: در عین حال طرح ها و عملیات نظامی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نهادها و ارگان های نظامی شکل گرفت، واقعاً بسیاری از نیروهای نظامی دنیا را غافلگیر کرد.


موحد افزود: سپاه پس از پیروزی در دوران دفاع مقدس و شکست دشمن، تمامی امکانات و تجربیات سازندگی خود را در دوران دفاع مقدس برای آبادانی کشور فراهم کرد و توانست گام های ارزشمندی را در تمامی عرصه های مختلف توسعه و عمران بردارد. ساخت و ساز. «آنچه را از کسی پوشیده نیست بگیر.




وی اذعان داشت: امنیت داخلی نیز نقش بسیار مهمی دارد، می بینید که با وجود امنیت شکننده ای که همسایگان ما دارند در منطقه ای هستیم که حاشیه کشور ناامن و پر از حوادث مختلف است.
کشورمان در غرب و شرق حتی در شمال کشور با حضور و تلاش مستمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری که حکیم و حکیم هستند توانست امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کند. با کمک سایر نیروهای مسلح


رئیس قاضی استان کرمان گفت: امروز امید دشمن برای حمله به ملت ایران تهدیدات داخلی است. این موضوع بسیار مهمی است که نگاه دشمن به آن معطوف است. او می زند و بحث های مختلفی را دنبال می کند که از درون به نظام ضربه می زند.


وی ادامه داد: بحمدالله در حوزه امنیتی نیز سپاه موفق شده است وظیفه خطیر و خطیر دفاع از انقلاب و تامین امنیت داخلی را انجام دهد و در حوزه تهدیدات نرم نیز سپاه قاطعانه از کشور دفاع می کند.


موحد تاکید کرد: شبکه های مختلف ماهواره ای، فضای مجازی که واقعا نرم تلقی می شود و اشکال مختلف اطلاعاتی که در دنیا شکل گرفته است نشان می دهد که عنوان تهدید نرم جدی است، سپاه تعامل مثبت ایجاد می کند و اعتمادسازی می کند. بین مردم و دولت توانسته نقش دفاعی خود را به خوبی ایفا کند


رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: سپاه به عنوان یک نیروی نظامی امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی و سازندگی در کشور در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر است. از خداوند متعال در سطوح مختلف این نهاد انقلابی آرزوی موفقیت داریم.»


وی با ابراز قدردانی صمیمانه از فرمانده کل سپاه ثارالله کرمان گفت: قدردان هستیم.


وی افزود: انشالله بتوانیم در بسترها و توانمندی های موجود از جمله بسیج ولایت و مشکلات مشترکی که برای عبور از نابسامانی های به وجود می آید خدمت کنیم و بتوانیم دفاع و هم افزایی بیشتری در این زمینه داشته باشیم. تعقیب شهدا. «و من رضوان الله تعالی را دارم که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش قدم برداریم.


یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند به یاری خون شهدای عزیز و عنایتی که سردار حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ جهان اسلام به سپاه استانی بسیج کرده است. و نیروها، می‌توانیم به وظیفه خود عمل کنیم. «با صلوات بر محمد و آل محمد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید