راه حل همه مشکلات کشور داشتن روحیه انقلابی است/ امام خمینی (ره) مصداق کامل تعاریف ولی فقیه از دیدگاه ائمه بودند.


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843510

نماز جمعه برای عبادت سیاسی در سراسر خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خطبه های نماز جمعه به تبیین نیاز به جهاد و توهین به امام رضا (ع) از فیلم عنکبوت مقدس پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، نماز عبادت سیاسی جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر خراسان رضوی اقامه شد و خطبه های نماز جمعه این هفته به تبیین لزوم جهاد و توهین به امام رضا(ع) از فیلم عنکبوت مقدس پرداخت.


راه حل همه مشکلات کشور داشتن روحیه انقلابی است

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه کوچان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در نمازخانه کالای کوبا اظهار داشت: حتی زمانی که فرزند امام راحیل را از او گرفتند، هنوز بازنشسته نشده است.

وی گفت: امام خمینی (ره) علاوه بر اینکه شخصیتی علمی، حقوقی و سیاسی بودند، بنده خدا نیز بودند و با روحیه انقلابی این انقلاب را به پیروزی رساندند و دشمن امروز از این حرف به شدت هراس دارد.

امام جمعه کوچان تاکید کرد: راه حل همه مشکلات کشور و حتی منطقه داشتن روحیه انقلابی است و این روحیه باید در همه احیا شود و این به معنای توهین یا توهین نیست، بلکه به معنای عمل به آرمان هاست. انقلاب این بار بیشتر باشد و این کار جهادی است.

هراتی مطلق بابیان اینکه دشمنان و عده ای در داخل کشور نمی خواهند دولت و مسئولین روحیه انقلابی داشته باشند شاه را محکوم کنید، گفت: در داخل کشور، دولت و مسئولان روحیه انقلابی دارند.

وی اعلام کرد: امروز رهبر معظم انقلاب نیز همین روحیه انقلابی را دارند و با سخنرانی خود کاخ های دشمنان را ویران و توطئه های آنان را خنثی می کنند.


امام خمینی (ره) مصداق کامل تعاریف ولی فقیه از دیدگاه ائمه بود.

حجت الاسلام میرزا محمد معتمدی فر با دعوت خود و نمازگزاران این هفته به اقامه عبادات و عبادات سیاسی نماز جمعه به تقوای الهی و تسلیت رحلت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: اینجانب خمینی یک مصداق مطلوب تعریف ولی فقیه (صلی الله علیه و آله و سلم) است و وکلا از جانب امام (ع) حجت بر مردم هستند، همه اعمال و همه اعمال مسلمین به آنها سپرده شده است. و در فرهنگ دین، رهبر معتمد و خدمتگزار مردم است و حکومت ابزاری برای خدمت به بندگان خدا و اعمال حق و اجرای احکام الهی است.

وی تصریح می کند: در فرهنگ دین، رهبر، ولی و خادم مردم است و حکومت، ابزاری برای خدمت به بندگان خدا و اعمال حق و اجرای احکام الهی است؛ در حالی که در فرهنگ دین، رهبر، ولی و خادم مردم است. به همین دلیل است که امام خمینی (ره) بارها خدمت مقام معظم رهبری و مسئولین فرموده اند: در خدمت این ملت باشید که دست خائن را قطع کردند و این امانت را به شما سپردند. شما در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی دارید و لازمه قابل اعتماد بودن این است که آن را به درستی نگه دارید و آن را به درستی به نسل بعدی و دولت های آینده منتقل کنید. تا زمانی که شما اینطور هستید، ملت از شما حمایت می کند و تا زمانی که با شما باشد، نه شما آسیب می بینید و نه دولت.

امام جمعه تربت جام گفت: امروز وکلای اسلام حجت مردم هستند، همان گونه که پیامبر حجت خدا بود و همه امور بر عهده اوست، وکلا هم حجت مردم هستند. امام (ع) منصوب می شوند; و امام خمینی (ره) و حضرت آقا مصداق بارز تعریف وکیل از دیدگاه معصوم (ع) هستند.


مسئولان و افراد مختلف باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در خطبه های نماز جمعه گفت: امام راحل انسان معنوی و اخلاقی کم نظیری بود و امیدواریم خداوند ما را در ادامه راه خود و شهدا توفیق دهد.

وی افزود: امام راحیل انسانی الهی بود و مقام معظم رهبری در سال 1368 پس از انتصاب به عنوان رهبری مجلس خبرگان رهبری، امام خمینی (ره) را شخصیت بزرگی توصیف کردند که به استثنای انبیاء و اولیای معصومین (ع) مشکلاتی داشتند. . می توان شخصی شبیه او را تصور کرد.

عصمتی بیان کرد: در عالم فقه، اصول و عرفان عملی، امام خمینی (ره) در اوج بود و عبادت از ویژگی های ایشان بود و چون خدا را اطاعت می کرد، خداوند همیشه با او بود و نظام سلطه را برانداخت.

امام جمعه تربت حیدری گفت: حفظ نظام همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند یک واجب است و همه مردم و مسئولان باید عزم خود را برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی به کار گیرند تا این نظام را به صاحب اصلی آن تقدیم کنند. حسرت ولی.-ای عصر.

وی گفت: نظام اسلامی نعمت بزرگی است و ما را از حکومت طاغوت نجات داد و در حکومت خدا قرار داد و ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد و همه کارکنان باید تلاش کنند تا کمبودها به حداقل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید