حمایت قاطع پروین از یحیی: آیا می توان مربی موفقی را کنار گذاشت؟

علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل الدیل قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مشکل اصلی پرسپولیس این است که این تیم در شرایط مسابقه قرار ندارد، این مشکل. همچنین به این دلیل است که یک بازی لیگ برگزار می شود و بازی بعدی 20 روز بعد برگزار می شود. این مشکل نه تقصیر یحیی گل محمدی است و نه تقصیر رضا درویش. به عربستان سعودی نگاه کنید، آنها جمعه بازی می کنند، سه شنبه بازی می کنند و دوباره جمعه بازی می کنند. اما پرسپولیس این شرایط را ندارد. تیم باید کور رقابت باشد.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس می خواهم صبور باشند. این تیم در فصل گذشته موفق به کسب سه جام شد و درخشید. هوادار باید صبور باشد. در شکست نباید افتخارات کسب شده را فراموش کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. اگر پرسپولیس در این هفته مقابل هوادار پیروز شود، انشالله استقلال را شکست داده و به رقابت های قهرمانی بازمی گردد. هوادار باید انتظار داشته باشد که پرسپولیس همیشه برنده باشد.

پروین همچنین گفت: مشکل این روزهای پرسپولیس این است که تیم در شرایط مسابقه نیست و فاصله بین بازی ها زیاد است. در ابتدای فصل تیم ها تمرین می کنند و شاید می خواهند فاصله بازی ها بیشتر شود اما وقتی در میانه فصل هستیم چرا فاصله بازی ها زیاد است؟