حمله طوفانی کاپیتان سابق استقلال به مدیران پرسپولیس

چندی پیش حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره قضاوت دیدار استقلال و ذوب آچان و همچنین اخراج و محرومیت بازیکن حریف صحبت هایی را مطرح کرد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی سه می گوید حالا در بحبوحه رقابت نفس گیر و هیجان انگیز استقلال و پرسپولیس.: متأسفانه امروزه همه به خود اجازه می دهند از استقلال صحبت کنند و نظر بدهند. آقای کماکی! نمی دانم چطور شد در بین این همه پیشکسوت نامدار پرسپولیس معاون ورزشی این باشگاه شدی، اما درباره استقلال درست صحبت کن. در ایران همه می دانند که کدام تیم در فصل جاری از اشتباهات داوری یک طرفه سود برده و با وجود اینکه قانون آفساید برای پرسپولیس در این فصل تغییر کرده، تبدیل به یک شوخی جدید شده است!

او ادامه می دهد: آقایان! فوتبال ایران به خاطر یک کرنر ساده آتش گرفته است. آنها مدام در مورد کرنر بودن یا نبودن آن صحبت می کنند و این در حالی است که بوحمدان و احمد النامه بازیکن و مربی باشگاه فوتبال خوزستان به درستی کرنر اذعان دارند. نمی دانم دوستانم دنبال چه هستند اما طبق اخبار و اتفاقات اخیر ما استقلالی ها خیلی نگران سه هفته آخر قضاوت هستیم.

حمله طوفانی کاپیتان سابق استقلال به مدیران پرسپولیس

مدافع سابق استقلال اضافه شد: اگر بخواهم در مورد تمام امتیازاتی که حریف از اشتباهات داوری در این فصل جمع کرده است صحبت کنم، تکرار خواهد شد، اما فقط به بازی قبلی با تیم هواداران اشاره می کنم که گل عیسی آل کثیر صد در صد آفساید بود. به دلیل این مشکلات یا گل های آفساید که حریف به ثمر رساند و متأسفانه دریافت کرد، ما استقلالی ها نگران هستیم و دعا می کنیم که اشتباهات داوری سه هفته اخیر قهرمان لیگ برتر را مشخص نکند، ضمن اینکه باید تاکید کنم که کمبود VAR نباید از بین برود. بهانه ای برای چشم پوشی از اشتباهات عجیب و غریب و نادیده گرفتن گل های آفساید!

مهدی پاشازاده با اشاره به حملات علیه محمدحسین ضیایی، مدیرعامل جدید آکادمی استقلال، یادآور شد: ما عادت داریم سریع قضاوت کنیم و کار ضیاء هنوز شروع نشده، حملات شروع شده است. تا جایی که من او را می شناسم می دانم که او فرد سالمی است که یکی از معروف ها و لژیونرهای فوتبال بود. از دوستانم می خواهم که بگذارند این وزیر خدا کارش را شروع کند و بعد قضاوتش کند. همچنین در گذشته افراد زیادی آمده اند که سابقه استقلال داشته اند اما تصادفات و اشتباهات عجیبی کرده اند. پس پیش داوری نکنید و بگذارید ضیایی کار خودش را بکند.

او همچنین به شانس قهرمانی استقلال در 3 دیدار باقی مانده اشاره می کنداستقلالی: به نظر من این تیم، کادر فنی و بازیکنانی که با همه سختی ها به این نتیجه رسیدند قهرمان محسوب می شوند. امیدوارم جواد نکونام با انرژی فوق العاده و مثبتش در کنار زمین بتواند تیمش را به موفقیت برساند اما فکر می کنم باید به فکر فصل آینده باشد. استقلال در فصل جاری کار بزرگی انجام داده و با همه سختی ها و موانع روبرو بوده است. حمایت از جواد نکونام و تیمش وظیفه همه ما پیشکسوتان است و امیدوارم این تیم باتجربه بتواند ضمن کسب موفقیت در پایان این فصل، ترکیبی شایسته برای لیگ قهرمانان آسیا بسازد.

مهدی پاشازاده در پایان به تغییرات در این باشگاه و حضور پررنگ هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد: فراموش نکنیم زمانی که مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسید، خود علی خطیر مصاحبه کرد و گفت «تغییر حق مالک جدید است». من چندین بار به صورت زنده به اردوی ناصر حجازی رفته ام و از نزدیک شرایط تیم و جواد نکونام را مشاهده کرده ام. به جرات می توانم بگویم از زمانی که هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید آمده، تیم استقلال به آرامش خاصی رسیده است. آن را در چهره جواد نکونام یا در بازیکنان و خوشحالی آنها می توان دید. هواداران استقلال در اواسط هفته با حضور در ورزشگاه آزادی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان متوجه این تغییرات شدند و یکپارچه تیم خود را تشویق کردند. تعداد تماشاگران بیشتر از گذشته نشان از حمایت آنها از نکونام و تیمشان دارد. از مدیران و کارکنان هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک شرکت مستقل برای تزریق آرامش به این تیم تشکر می کنم و امیدوارم با این قدرت برای موفقیت در آسیا شروع کنند.