خانواده کانون رشد انسان و جامعه سازی است/ هدف تربیت معنوی حکمرانی خردمندانه است


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902661

رئیس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی:

رئیس همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی با اشاره به اینکه تربیت معنوی عامل وحدت بخش و محرک خلاقیت و فضاسازی است، گفت: خانواده محور رشد انسان و جامعه سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، دکتر جان ساگری در نشست خبری اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی گفت: خانواده و تربیت معنوی با سیاست های بین المللی که باید دنیا را به جایگاه مصرف تبدیل کند، سازگاری ندارد.
وی ادامه داد: امروز وقتی یکی از اعضای خانواده از خانواده جدا می شود با درگیری هایی مواجه می شود که مشکلاتی را ایجاد می کند. جدا کردن اعضای خانواده از یکدیگر باعث ایجاد اختلال می شود.
رئیس همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی افزود: اکثر افراد مشهوری که خانواده درمانگر در دنیا هستند بر این عقیده هستند که وقتی خانواده را اصلاح کنیم، مشکلات خود به خود حل می شود.
و افزود: خانواده سلامت محور و خود درمانگر مشکلات و راهنمای نسل هاست. هیچ جای دیگری به اندازه خانواده مراقبت نیست.
وی با اشاره به اینکه در صورت تضعیف خانواده، مشکلات و آسیب ها آغاز می شود، گفت: خانواده محور توسعه انسانی و جامعه سازی است و کسانی که می خواهند در دنیا سود ببرند و کسانی که به فکر سرمایه داری و فراماسونری هستند به دنبال این هستند. هدف: تمرکز بر خانواده برای جلوگیری از تحقق اهداف خانواده.
وی افزود: محور خانواده مادر است، وقتی مادر نباشد طراح خانواده نیست و دشمن می تواند اهداف خود را محقق کند.
رئیس همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی با اشاره به تربیت دینی و معنوی گفت: در دنیا بحث تربیت زیاد است اما در مورد تربیت معنوی خیلی کم صحبت می شود چرا که تربیت معنوی بسیاری از مشکلات را حل می کند و مانع می شود. آنها از وقوع
وی گفت: تربیت معنوی عامل وحدت بخش است. هدف از تربیت معنوی حکومت معقول است که با مصالح عده زیادی سازگار نیست.
جان جرگی ادامه داد: تربیت معنوی در کشور مغفول مانده است، در دنیا به آن توجه نمی شود. امروز باید به تربیت معنوی اهمیت بیشتری داده شود و از خانواده شروع شود.
و افزود: تربیت معنوی خلاقیت را تحریک می کند و فرد از مصرف گرایی خارج می شود. تربیت معنوی فضای نظم است و فرد مستقلی متولد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید